انجام ۴۴۷ ماموریت توسط ماموران آتش‌نشانی گلپایگان

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان گفت: مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان در سال ۹۹ به ۴۴۷ مأموریت امدادی اعزام شدند که ۲۲۱ مورد مربوط به اطفا حریق بوده است.

مهدی خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان در سال ۹۹ به ۴۴۷ مأموریت امدادی اعزام شدند که ۲۲۱ مورد مربوط به اطفای حریق و مابقی مربوط به حوادثی از قبیل رهاسازی از آسانسور، غرق شدگی، سقوط در چاه، امداد کوهستان، گیرکردن انگشتر در دست، محبوس شدن افراد در منزل و دفع حیوانات موذی بوده است.

وی گفت: در شهر گلپایگان دو ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی وجود دارد که با بکارگیری ۲۲ نیرو و چهار دستگاه اطفای حریق و یک دستگاه خودروی نیمه سنگین امداد و نجات جاده‌ای و دو دستگاه خودرو پیشرو و امداد و نجات و یک موتور چهار چرخ فعالیت می‌کنند.

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان گفت: با وجود محدودیت‌های کرونا آموزش‌های ایمنی به صورت مجازی و از طریق نصب بیلبوردها در معابر شهر انجام می‌شود.

خلجی افزود: در شب چهارشنبه آخر سال ۹۹ ایستگاه‌های آتش‌نشانی و پرسنل آتش نشانی به صورت آماده‌باش بودند که در این روز در شهر گلپایگان دو مورد آتش سوزی ضایعات چوب و پلاستیک رخ داد که مهار شد.

وی با بیان این که مهمترین مشکل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان، کمبود تجهیزات پیشرفته آتش‌نشانی و اطفای حریق از جمله نردبان مواجه است، افزود: با وجود مجتمع‌های آپارتمانی شکل و ساختمان‌ها با ارتفاع زیاد در شهر گلپایگان نیاز به نردبان ۳۲ متری داریم تا در زمان وقوع حریق در طبقات مرتفع بتوانیم بهترین خدمات رسانی را داشته باشیم که برای خرید نیاز به تامین اعتبار میلیاردی است.

کد خبر 484101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.