ساعت هوشمند ZTE Watch GT چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت ZTE به تازگی از ساعت هوشمند ZTE Watch GT با نمایشگر دایره‌ای رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند ZTE Watch GT، دارای یک نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۱۹ اینچی از نوع AMOLED است. بدنه این محصول از آلیاژ سبک ساخته شده و وزن آن فقط ۳۰ گرم است. به همین دلیل یک ساعت هوشمند بسیار راحت و سبک محسوب می‌شود.

ZTE Watch GT از ۱۶ حالت ورزشی مانند دویدن در فضای باز، دویدن در محیط بسته، پیاده‌روی در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، شنا، یوگا، تمرینات قدرتی، بسکتبال و فوتبال پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند علاوه بر اینکه به ویژگی‌های معمول مانند اندازه‌گیری میزان کالری مصرفی، سرعت پیمایش و ردیابی خواب مجهز است، از یک سیستم موقعیت یابی GPS چند حالته نیز بهره می‌برد.

ساعت هوشمند ZTE با استفاده از فناوری جدید هنگام بازی فوتبال، یک نقشه حرارتی (heatmap) از نقاط فعالیت بیشتر کاربر در زمین تهیه کرده و به بهبود کیفیت بازی کمک می‌کند. این ساعت دارای گواهی ضد آب تا فشار پنج اتمسفر است. بنابراین کاربران می‌توانند هنگام شنا از آن استفاده کنند.

این محصول می‌تواند اعلان‌هایی مانند تماس‌های ورودی، پیام‌ها و دیگر نوتیفیکیشن‌ها را در لحظه نشان دهد. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند ZTE Watch GT می‌توان به عکس گرفتن از راه دور و کنترل موسیقی اشاره کرد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که میزان شارژدهی این ساعت در حالت عادی ۱۵ روز و در حالت ذخیره انرژی تا ۲۳ روز است.

ساعت هوشمند ZTE Watch GT با قیمت ۹۱ دلار از هفته آینده در اختیار کاربران چینی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 484100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.