برای تاخیر در پروازها، شکایت کنید/ برای هرکاری باید دوندگی کرد

دادستان کل کشور گفت: در صورت تاخیر در پروازها اگر مسافر مطالبه‌ای داشته باشد، اما شرکت‌های هواپیمایی به این موضوع نپردازند، قابل شکایت است.

به گزارش ایمنا محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در گفت‌وگو تلویزیونی با اشاره به جریمه هواپیماها در خصوص تاخیر، اظهار کرد: در صورت تاخیر پروازها اگر مسافر مطالبه‌ای داشته باشد اما شرکت‌های هواپیمایی به این موضوع نپردازند، قابل شکایت است.

وی ادامه داد: اما اگر مسافر مطالبه نکند و منتظر بماند طبیعتاً به این موضوع نمی‌پردازند پس باید برای خواسته خود مطالبه کند و به طور رسمی طی نامه‌ای اعلام کند که شما تاخیر داشتید و به بنده خسارت وارد شده است.

دادستان کل کشور تاکید کرد: هر کاری همچون شکایت کردن دوندگی دارد، به نظر من مسافر اگر به خود شرکت هواپیمایی شکایت کند، آنها رسیدگی می‌کنند البته مسافر بگوید که در صورت عدم رسیدگی به مرجع قضایی مراجعه خواهم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 484097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.