ممنوعیت تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در شهرهای نارنجی و قرمز/ ۴۰ راننده جریمه شدند

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: همه محورهای استان اصفهان برای تردد خودروها باز است، اما تردد در محورها بر اساس محدودیت‌های کرونا و ثبت تخلفات به صورت الکترونیکی و فیزیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین انجام می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از دوهزار تذکر لسانی و ۴۰ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی داشته‌ایم.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: همه محورها باز است و ترددها انجام می‌شود و مشکل خاصی در زمینه ترددها نداریم، اما محدودیت‌های کرونایی برای شهرهای نارنجی و قرمز در تمام محورها اعمال می‌شود و تنها خودروهای مجاز اجازه تردد دارند.

محور اصفهان به بهارستان پرترددترین محور در ۲۴ ساعت گذشته

وی با اشاره به پرترددترین محور در اصفهان، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پرترددترین محور، محور اصفهان به بهارستان بوده است که جز ۲۰ محور پرتردد کشور است و از مسافران شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا باید شهرهای استان اصفهان را ترک کنند و در صورت عدم رعایت ممنوعیت‌های تردد با این خودروها برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان، اضافه کرد: گشت‌های پلیس در تمام محورها و جاده‌های استان اصفهان در راستای اجرای طرح نوروزی پلیس مستقر هستند و این گشت‌ها رفتار رانندگان را زیر نظر دارند و متخلفان را اعمال قانون می‌کنند و تردد آن‌ها از طریق سامانه هوشمند رصد و در صورت ورود اعمال قانون می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته حادثه فوتی نداشته‌ایم، اضافه کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز از جمله گلپایگان و خوانسار ممنوع است و اصفهان، لنجان، نجف آباد، مبارکه و تیران و کر ون هم در وضعیت نارنجی قرار دارند و ورود و خروج به این شهرها نیز ممنوع است.

محدودیت‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین بر اساس رنگ‌بندی شهرها اعمال می‌شود

زارع در خصوص محدودیت‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، افزود: طی این دو دوز محدودیت‌ها و اعمال قانون‌ها بر اساس وضعیت‌ها و رنگ‌بندی شهرها انجام می‌شود، ورود پلاک‌های غیربومی به اصفهان ممنوع شده و خروج از شهر اصفهان نیز ممنوع است.

ممنوعیت ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی

وی گفت: افراد در روز طبیعت بهتر است در خانه بمانند تا از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ جلوگیری شود و تمام محدودیت‌های کرونایی را رعایت کنند، چرا که در هر ۲۴ ساعت در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و
در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ثبت تخلفات به صورت الکترونیکی و فیزیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته حدود دو هزار و ۲۵۲ تذکر لسانی، یک هزار و هفت برگشت خودرو به مبدا داشته‌ایم، در این مدت ۴۰ راننده نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند، افراد از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند و آن‌هایی که در سفر هستند، هر چه زودتر به مسافرت خود خاتمه دهند و به شهر خود باز گردند.‌

کد خبر 484046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.