برگزاری نمایشگاه و جشنواره گل‌های لاله از ۱۵ فروردین ماه در اراک

شهردار اراک از برگزاری نمایشگاه گل‌های لاله در راستای ایجاد محیطی مناسب و مفرح برای خانواده‌ها و ارتقای روحیه امید و شادی در بین آن‌ها توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک خبر داد.

علیرضا بیاتیان در گفت‌وگو گو با خبرنگار ایمنا افزود: در برگزاری جشنواره گل‌های لاله امسال از طراحی‌های خاص و منحصر به فردی برای کاشت لاله‌ها استفاده شده تا هماهنگ با فصل بهار زیباترین مناظر و گل آرایی‌ها در معرض دید عموم قرار گیرد و شاهد یکی از خاطره انگیزترین جشنواره‌های گل‌های لاله باشیم.

وی ادامه داد: در این جشنواره بیش از ۱۲۰ هزار گل لاله در ۴۳ واریته در کنار گل‌های بنفشه و درختچه‌های زینتی در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع در معرض دید علاقمندان قرار گرفته تا در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا جامعه را درگیر کرده، شهروندان بتوانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این فضای بسیار زیبا و تماشایی در کنار خانواده طی کنند.

شهردار اراک گفت: باغ گل‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یکی از جذابترین و تماشایی‌ترین فضاها برای مردم و علاقمندان به طبیعت بوده و از امکاناتی نظیر دریاچه، مبلمان شهری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، گلخانه و آلاچیق برخوردار است که امسال هم میزبان جشنواره گل‌های لاله خواهد بود.

بیاتیان اظهار کرد: این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود در باغ گل‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری واقع در کوی صنعتی، همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ آماده پذیرایی از شهروندان و همشهریان است.

کد خبر 484010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.