امدادرسانی هلال احمر به ۴۶۰ حادثه دیده در  طرح امداد و نجات نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۰ در استان اصفهان نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان به ۴۶۰ حادثه دیده در بیش از ۱۰۰ حادثه امدادرسانی کردند.

به گزارش ایمنا، علی محمد هاشمی با بیان این خبر، اظهار کرد: ارائه خدمات امدادی به ۵۹ حادثه جاده‌ای، ۱۵ مورد خدمات حضوری، ۱ حادثه ساحلی، ۱ حادثه ریزش آوار، ۱۶ حادثه شهری، ۳ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۱ حادثه توفان و ۵ حادثه کوهستان از مهمترین خدمات هلال احمر استان در این مدت بوده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا ۷۷ نفر از مصدومان حوادث مختلف به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳۵ نفر نیز به صورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تصریح کرد: ۳۳۷ نجاتگر و امدادگر این جمعیت در سراسر استان در قالب ۱۲۳ تیم با به‌کارگیری ۹۷ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در این عملیات‌ها مشارکت داشته‌اند.

محمد هاشمی، خاطرنشان کرد: در روزهای پنجم تا هفتم فروردین ماه وزش باد شدید و توفان در بخش‌هایی از استان موجب کاهش دید افقی رانندگان، مسدود شدن راه و برخورد چندین خودرو گردید که تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل حوادث اعزام شده و به یاری حادثه دیدگان و خودروهای گرفتار در توفان شتافتند.

بنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، و به عموم مردم توصیه کرد: با توجه به افزایش ابتلاء به بیماری کرونا بر اثر مسافرت‌های نوروزی ضمن توجه به پروتکل‌ها و توصیه نامه‌های بهداشتی از سفرهای غیرضروری و تجمع در مکان‌های شلوغ و پرتردد خودداری کنند.

 

کد خبر 483992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.