۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
افزایش مصرف CNG در منطقه اصفهان

مصرف سوخت پاک «سی ان جی» در منطقه اصفهان از ابتدای سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش و یک دهم درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، مهندس ساسان تیموری معاون فنی عملیاتی منطقه اصفهان با اشاره به افزایش میزان مصرف CNG اظهار کرد: میزان مصرف سی ان جی در سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶,۱ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه این استان ۱۶۴ تجهیز عرضه سی‌ان‌جی فعال دارد، گفت: با توجه به پایش مستمر وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی این جایگاه‌ها، سوخت‌رسانی به خودروهای گازسوز در استان وضع مناسبی دارد. استفاده از گاز سی ان جی سبب صرفه‌جویی در بنزین شده است که در این مدت زمان مصرف سی ان جی در استان, موجب کاهش ۱۰,۸ درصد رشد مصرف بنزین شده است.

مهندس تیموری با اشاره به مزیت‌های استفاده از سوخت پاک بیان کرد: مصرف سی‌ان‌جی در مقایسه با سوخت‌های فسیلی نظیر بنزین به لحاظ اقتصادی به صرفه و ارزان‌تر است و محیط زیستی سلامت و هوایی پاک را برای ما و آیندگان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 483986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    4 0
    چرا جایگاه پایگاه هشتم شکاری تعطیل است
  • شاکری IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 0
    واقعا جای سوال داره کشور درگیر بحران های واردات بنزین و نگران افزایش مصرف بنزین است... مسولان تولید خودروی cng سوز متوقف کردند، اخه چرا.....؟؟؟
  • شایان IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    2 2
    آقای مهندس تیموری که معلوم نیست مهندسی چی داری،کجای دنیا به سوخت cngمیگن سوخت پاک.جوک و طنز ۱۴۰۰از زبان شما شنیدیم.خخخخخ