ملت ایران مصداق بارز کارآمدی نظام است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: به رغم توطئه، تحریم‌ و فشارهای حداکثری، ملت شریف ایران، مصداق بارز کارآمدی نظام بوده و از همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند.

به گزارش ایمنا و از پایگاه خبری سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران افزود: معجزه انقلاب اسلامی به مدد انفاس قدسیه امام راحل عظیم الشان وگنجینه های ایمان قلوب مردم، ایران اسلامی را احیا نموده، آنچنان که مردم در آزمون بزرگ فروردین ۱۳۵۸ با سرانگشتان اراده‌ی ملی، ضمن اعلام آمادگی برای به دست گرفتن اداره‌ی کشور، نظام مردمسالاری را بر مبنا و محتوای آسمانی دین مبین اسلام پایه گذاری کردند.

وی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است، بی شک ایمان، زمینه ساز توفیق ملت در تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همت ملت بصیر ایران در ۱۲ فروردین ۵۸ با رأی قاطع «آری» همه پرسی، فصلی نوین در تاریخ ایران رقم زد.

تاریخ، گواه است که ملت سربلند ایران پس از رأی آری به جمهوری اسلامی با انواع و اقسام توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی استکبار و ایادی منطقه و داخلی مواجه بوده و تمامی هم و غم استکبار، مقابله با این نظام و نشان دادن ناکارآمدی نظام دینی در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

در این بیانیه تاکید شده است، ملت بصیر و انقلابی ایران با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب با عزم و اراده پولادین خود پایدارتر و پویاتر از دهه‌های گذشته و با مشارکت فعال و هوشیارانه در انتخابات سال ۱۴۰۰ روند تکاملی و آرمانی خود به سمت تمدن سازی نوین اسلامی را استمرار می بخشد.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تبریک این روز به ملت ایران و علاقه مندان به جمهوری اسلامی در اقصی نقاط عالم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان بالاخص سید الشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و تجدید عهد با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب و خلف صالح خمینی کبیر، مقام معظم رهبری در راه تثبیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ ننموده و جای هیچ تردیدی نیست که ملت شریف ایران را از توفان‌های ساخته شده استکبار و ایادی آن که حیات خود را در تعارض با عزت این نظام مقدس می‌بینند به سلامت در حال عبور است تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب واقعی‌اش، حضرت بقیه‌ا… الاعظم (عج) برساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا
سید علیرضا ادیانی

کد خبر 483977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.