تردد خودرو در روزهای ۱۲ و ۱۳ در گلپایگان ممنوع است

فرماندار گلپایگان گفت: تردد خودروها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در سطح شهرستان گلپایگان ممنوع است و تمام بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و آرامستان‌ها تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان امروز در جلسه ستاد کرونا اظهار کرد: شهرستان گلپایگان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد که محدودیت‌ها باید بر اساس قانون ستاد کرونا ادامه داشته باشد تا شهرستان به رنگ عادی برگردد.

وی گفت: تردد خودروها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در سطح شهرستان گلپایگان ممنوع است و تمام بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و آرامستان‌ها تعطیل است.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: در سراسر استان دستگاه قضائی با دستگاه‌های اجرایی هماهنگ است تا تخلفات ناشی از عدم رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به دادستان معرفی شود.

یار محمدیان متذکر شد: منع ترددهای شبانه ۱۰ شب تا چهار صبح در سطح شهر برقرار است، همچنین ورود خودروهای پلاک غیر بومی در شهرستان ممنوع است، در اصناف، گروه‌های شغلی یک، دو و سه محدودیت فعالیت دارند.

وی گفت: در ادارات شهرستان، خدمات‌رسانی با یک دوم کارکنان و سایر ادارات با یک سوم کارکنان انجام شود، نمازهای جمعه و جماعات برگزار نمی‌شود و ورودی‌های آرامستان قاضی زاهدی گلپایگان بسته باشد، در برگزاری مراسم خاکسپاری و ترحیم اموات تجمع و استفاده از سیستم صوتی ممنوع است.

پلمب یک واحد گردشگری در گلپایگان

در ادامه مصطفی قانونی رئیس میراث میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان اظهار کرد: پیرو مصوبات ستاد کرونا، تمام بناهای تاریخی قابل بازدید در شهرستان گلپایگان برای گردشگران بسته است.

وی افزود: ۳۷ کارگاه صنایع دستی گلپایگان از ۲۸ اسفندماه سال ۹۹ تاکنون تعطیل است، از مکان‌های گردشگری شهرستان که قابلیت پذیرش مهمان و توزیع غذا داشتند تعهد گرفته شده است تا تنها به صورت بیرون بر غذا توزیع کنند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان گفت: در سال جاری تاکنون ۸۶ مورد بازرسی از سطح مکان‌های گردشگری شهرستان صورت گرفته است که یک واحد گردشگری که به قوانین و تذکرات ستاد کرونا توجه نداشت پلمب شده است.

کد خبر 483976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.