ممنوعیت‌ ترافیکی ۱۳ فروردین در شهرهای نارنجی و قرمز از امروز آغاز شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: شهروندان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه به هیچ وجه در حاشیه زاینده‌رود، ناژوان، بزرگراه‌ها و کوه صفه توقف نکنند. همچنین ممنوعیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه، ۱۱ فروردین ماه در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی استان اجرا می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان ممنوع است.

وی افزود: شهروندان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه به هیچ وجه در حاشیه زاینده رود، ناژوان، بزرگراه‌ها و کوه صفه توقف نکنند. در سایر شهرستان‌های استان هم ورود در تفریحگاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، ممنوعیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه، ۱۱ فروردین ماه در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرهای دارای شرایط قرمز شهرهای خوانسار و گلپایگان هستند، افزود: شهرهای اصفهان، لنجان، نجف آباد، مبارکه و تیران وکرون هم در شرایط نارنجی دارند.

سرهنگ محمدی گفت: خوشبختانه شهروندان با فرهنگ اصفهانی مثل همیشه همکاری خوبی داشته‌اند؛ درخواست پلیس همچنان پرهیز از ترددهای غیر ضروری است.

وی ادامه داد: رانندگان متخلف در شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی؛ به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: ثبت تخلفات؛ بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

کد خبر 483971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.