تعطیلی باغ گل‌ها از فردا/ روشنایی پارک‌های شهر به ۷۰ درصد کاهش می‎‌یابد

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان نحوه فعالیت مراکز تفریحی، گردشگری، پارک و تفرجگاه های شهر اصفهان در تعطیلات آخر هفته را بر اساس آخرین تصمیمات ستاد کرونای استان اصفهان تشریح کرد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس این مصوبات، از امروز تمام ورودی‌های پارک کوهستانی صفه بسته می‌شود و پارکینگ‌های آن تعطیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه باغ گل‌ها از فردا صبح تعطیل می‌شود، تصریح کرد: روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه، تمام مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر اصفهان تعطیل خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: پلاکاردهای ممنوعیت توقف خودرو، در سرتاسر مسیر حاشیه رودخانه نصب خواهد شد، همچنین ورودی تمام پارک‌های سطح شهر بسته خواهد شد و نیروهای شهرداری با همکاری نیروهای انتظامی در این مکان‌ها حضور خواهند داشت تا از ورود افراد خودداری به عمل آید.

وی با بیان اینکه روشنایی پارک‌های شهر اصفهان به ۷۰ درصد کاهش می‌یابد، گفت: حتی باغ غدیر و پارک فدک نیز علیرغم محصور بودن ورودی نخواهند داشت.

امیری خاموشی کامل سی و سه پل، پل خواجو و میدان نقش جهان از دیگر تصمیمات ستاد کرونا استان برای تعطیلات دوازدهم و سیزدهم فروردین عنوان کرد و افزود: سرویس‌های بهداشتی پارک‌های شهر نیز غیرفعال می‌شود و دور تا دور تمام وسایل بازی و ورزشی پارک‌ها نوار زرد به نشانه ممنوعیت ورود نصب خواهد شد.

وی از بسته شدن تمام ورودی‌های ناژوان اصفهان از فردا خبر داد و افزود: با تصمیم ستاد کرونا، ورود به آرامستان های اصفهان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ممنوع است، البته خدمات مربوط به دفن متوفیان انجام می‌شود.

کد خبر 483964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.