انجام بیش از ۲۳۵ هزار امدادرسانی اورژانس اصفهان در سال ۹۹

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از انجام بیش از ۲۳۵ هزار مورد امدادرسانی به حوادث تصادفی و غیرتصادفی در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان سال، اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان ۲۳۵ هزار و ۱۶۶ مأموریت امدادرسانی را انجام داد که از این تعداد ۱۷۹ هزار و ۲۷۱ مورد غیرتصادفی و ۵۵ هزار و ۸۹۵ مورد تصادفی بوده است.

وی افزود: از مجموع حوادث رانندگی در این مدت ۳۹ هزار و ۶۲۶ مورد در مناطق شهری و ۱۶ هزار و ۲۶۹ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در سالی که گذشت اورژانس هوایی استان اصفهان به ۳۶ مأموریت هوایی اعزام شد و ۵۶ بیمار را به بیمارستان انتقال داد که از این تعداد ۱۸ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و۴ مورد اعزام مادر باردار بوده است.

راستین خاطرنشان کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با برخورداری از ۱۵۴ پایگاه فوریت‌های پزشکی شامل ۷۷ پایگاه شهری، ۷۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات رایگان فوریت‌های پزشکی به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

کد خبر 483961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.