کاهش ۵۰ درصدی جرایم خشن در جامعه

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر حمایت قوه قضاییه از کارکنان نیروی انتظامی گفت: شاهد کاهش بیش از ۵۰ درصدی انواع جرایم مخصوصاً جرایم خشن در جامعه هستیم و این مهم نشان دهنده برنامه‌ریزی‌ها، مدیریت و زحمات و تلاش شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا حبیبی در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان، اظهار کرد: در این روزها و این ایام که همه مردم به دنبال استراحت و در کنار خانواده به سر می‌برند وظایف مأموران نیروی انتظامی دو چندان شده و در حال تأمین نظم و امنیت هستند.

وی افزود: طبق گزارش سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان شاهد کاهش بیش از ۵۰ درصدی انواع جرایم مخصوصاً جرایم خشن در جامعه هستیم و این مهم نشان دهنده برنامه‌ریزی‌ها، مدیریت و زحمات و تلاش شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی چشم و گوش و دست قوه قضائیه هستند و بر حمایت از آنها در چارچوب مقررات بسیار تاکید شده است و طبق برآوردهای انجام شده بسیاری از مأموران نیروی انتظامی نیز از همکاری و حمایت‌های دادستان‌ها و قضات در استان و شهرستان‌های تابعه اعلام رضایت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" نام گذاری کردند که بیانگر اهمیت موضوع تولید و اقتصاد است که باید در جهت استحکام اقتصاد کشور تلاش کنیم.

حبیبی تصریح کرد: علیرغم کارهای خوبی که انجام شده هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و دلخواه فاصله داریم که امید است با پشتیبانی‌ها و رفع موانع توسط همه دستگاه‌ها و ایجاد امنیت اقتصادی بتوانیم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان اصفهان تلاش کنیم.

کد خبر 483955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.