قصه هزار و یک تیم برای آگوئرو

حالا آرسنال هم به جمع مشتریان پر و پا قرص آگوئرو اضافه شده و سرنوشت این مهاجم آرژانتینی در فصل آینده به هیچ عنوان مشخص نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از اعلام رسمی باشگاه منچسترسیتی مبنی بر خداحافظی سرخیو آگوئرو، ستاره این تیم از جمع سیتیزن ها در پایان فصل، تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن ستاره با تجربه آرژانتینی هستند.

در حال حاضر باشگاه‌های زیادی اعلام کرده‌اند که ممکن است علاقه مند به جذب آگوئرو باشند و برخی از رسانه‌ها نیز به شایعات در این رابطه دامن زده‌اند. به تازگی میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال واکنش مجهولی به سوال خبرنگاران درباره آگوئرو داده است: در رابطه با جذب آگوئرو باید صبر کنیم و ببینیم که چه خواهد شد.

آرتتا که سابقاً در تیم منچسترسیتی دستیار پپ گواردیولا بود، سابقه مربیگری آگوئرو را دارد و احتمالاً رابطه خوبی نیز با این بازیکن برقرار کرده است. برخی از خبرگزاری‌ها اشاره کرده‌اند که تنها یک تماس تلفنی کافی است تا آرتتا بتواند آگوئرو را برای پیوستن به جمع توپچی‌های لندن متقاعد کند.

سرمربی آرسنال در خصوص سطح آمادگی آگوئرو پیش از این اظهار کرده: از هر کسی که نسبت به سرخیو آشنایی دارد درباره سطح بازی او بپرسید، همه پاسخ یکسانی خواهند داد؛ آگوئرو بازیکن قابلی است و بدون شک یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت منچسترسیتی در طی سال‌های اخیر بوده است.

وی ادامه داد: مسئله فقط سبک بازی آگوئرو نیست. او بازیکنی است که شخصیت بسیار بزرگی دارد و می‌تواند در لحظات کلیدی به داد تیمش برسد. چیزی که آگوئرو را تبدیل به بازیکن خاصی کرده تنها سبک بازی‌اش نیست، کاریزما و شخصیتی که او دارد باعث شده تا همیشه در اوج باشد. بدون شک او در هر باشگاهی محترم است و ما هم باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.

آرسنال تنها باشگاهی نیست که به جذب آگوئرو تمایل دارد و پیش از این باشگاه‌های بارسلونا و پاریس سن ژرمن نیز مشتریان جدی آگوئرو بوده‌اند. ستاره آرژانتینی منچسترسیتی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و باشگاه‌های مطرح فرصت دارند تا با جلب رضایت او، یکی از بهترین مهاجمان دهه اخیر فوتبال اروپا را جذب کنند.

کد خبر 483869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.