اجرای ۵ المان ویژه شهری در هر منطقه شهرداری

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: حوزه خدمات شهری یک حوزه خدماتی با رویکرد فرهنگی است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری یک حوزه خدماتی با رویکرد فرهنگی است، به این معنا که اقدامات اجرایی در حال انجام تأثیر فرهنگی نیز دارد، اگر فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی خوب و مناسب انجام شود، شهرداری در مسیر خود برای رسیدن به اهداف که همانا ارائه خدمات به شهر و شهروندان است، می‌تواند بسیار مؤثرتر اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام نوروز و نیاز به آماده‌سازی سطح شهر برای استقبال از بهار، اقدامات مؤثری توسط مجموعه شهرداری اصفهان صورت پذیرفت که از آن جمله می‌توان به رنگ‌آمیزی هزار و ۲۵۰ کیلومتر جدول، آماده‌سازی ۵۰ آبنما، رنگ‌آمیزی ۸۱ هزار پایه روشنایی، نصب ۱۵۰۰ المان (نوری، خانواده، مذهبی و …) و گلدان (فلاور باکس) با تنوع گل‌های مختلف اشاره کرد.

معاون خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن هفته اصفهان در اردیبهشت ماه فضای شهری باید برای برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مناسبت هفته اصفهان که توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان صورت پذیرفته، به صورت کامل آماده باشد.

وی ضمن حمایت از تمام برنامه‌ها و اقدامات و فرهنگ‌سازی‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، گفت: مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری در خصوص برگزاری برنامه‌های هفته اصفهان به عنوان یک اصل، تمام مناطق ۱۵ گانه و سازمان‌های زیرمجموعه برنامه‌ها و اقدامات ویژه‌ای را در خصوص هفته اصفهان اجرایی خواهند کرد.

امیری اظهار کرد: در هفته بزرگداشت اصفهان در هر منطقه حداقل پنج طرح ویژه و المان اجرایی خواهد شد، همچنین سازمان پارک‌ها نسبت به انجام ایجاد فضای متفاوت و گل‌کاری در سطح شهر اقدام می‌کند و سازمان زیباسازی نیز با استفاده از ظرفیت مناطق نسبت به طراحی المان‌های ویژه اصفهان می‌پردازد.

وی در ارتباط با نورپردازی سطح شهر، تاکید کرد: کلیه پروژه‌های نیمه تمام و در حال تکمیل باید تا آغاز هفته اصفهان مورد بهره برداری قرار گیرد که از آن جمله می‌توان به نورپردازی پل‌های دفاع مقدس، پل آذر، ساختمان کتابخانه مرکزی، ساختمان ایستگاه مترو، نورپردازی مسجد شیخ لطف الله، پل چمران، تکمیل نورپردازی سی و سه پل و موارد دیگر اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه تعداد ۲۳ سرویس بهداشتی پرتابل تا قبل از سوم اردیبهشت ماه روز اصفهان باید در سطح شهر نصب و قابل استفاده باشد، گفت: به مناسبت هفته اصفهان چهره شهر باید تغییرات اساسی در خود احساس کند همچنین بازبینی و اصلاح مجدد کلیه فضاهای تفریحی پارک‌ها، مجموعه سایت‌های بازی، روشنایی مجموعه‌های تفریحی باید بررسی مجدد و ایمنی آنها در دستور کار تمامی مناطق قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش همه عوامل شهرداری در هفته بزرگداشت اصفهان یک فضای دیگری در شهر ایجاد شود.

امیری ادامه داد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان، میلاد امام حسن مجتبی (ع)، سالروز تشکیل شوراها و مناسبت‌های خوب دیگری همزمان با هفته اصفهان است فرصت مناسبی خواهد بود که با استفاده از این موقعیت فضای شاد و مطلوب را برای شهروندان ایجاد کنیم.

کد خبر 483854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.