سولسشر: هالند همیشه شخصیت یک بازیکن بزرگ را داشته است

سرمربی قرمزهای یونایتد به تمجید از عملکرد و شخصیت بازیکن جوان دورتموند که هموطن او نیز هست، پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اوله گونار سولسشر سرمربی تیم منچستریونایتد به تازگی ادعا کرده است که بازیکن جوان و نروژی دورتموند از همان ابتدا پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را داشته است.

این روزها بسیاری از اخبار پیرامون انتقال احتمالی هالند به باشگاه‌های مطرح اروپایی است، ارلینگ هالند نروژی از ابتدای فصل تاکنون بارها ثابت کرده که بازیکن قابلی است و می‌تواند اثرگذاری زیادی در جریان بازی‌ها داشته باشد. به دنبال اعلام باشگاه دورتموند برای دریافت پیشنهادات مناسب، حالا بسیاری از باشگاه‌های متمول نیز در تلاش هستند تا در صورت امکان این ستاره جوان را به خدمت بگیرند.

سولسشر، سرمربی یونایتد نیز در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران راجع به هالند در رابطه با پتانسیل‌های او گفت: کاملاً از شخصیت هالند می‌توانید به چیزهای زیادی پی ببرید. او شخصیت تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را دارد و این شخصیت بزرگ از کودکی درون او شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اگر به اتفاقاتی که برای او در زمین مسابقه بیافتد، نگاه کنید نیز متوجه خواهید شد که او شخصیت برنده‌ای دارد و همیشه تلاش می‌کند تا بهترین باشد. پیروزی طلبی خاصی که در هالند وجود دارد فقط مربوط زمان حال نیست و او حتی زمانی که کوچک‌تر بود نیز این مسئله را نشان می‌داد.

سولسشر در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: من با پدر هالند هم بازی بوده‌ام و شخصیت او را نیز می‌شناسم. اینها چیزی نیست که اتفاقی باشد و شخصیت بزرگی که در هالند شکل گرفته متأثر از همین موارد است. زمانی که او در زمین بازی حاضر می‌شود، همه متوجه می‌شوند که می‌تواند تبدیل به بازیکن بزرگی شود.

مشخص نیست که تعریف و تمجیدهای سولسشر از هالند به معنای تلاش منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن او هست یا خیر. به هر حال ارلینگ هالند در حال حاضر در صدر لیست خرید تیم‌های مختلف جا گرفته و با توجه به هموطن بودن او با سولسشر، نمی‌توان متصور شد که او به سادگی از گزینه شیاطین سرخ عبور کند.

کد خبر 483852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.