تدام استقرار جوی نسبتا پایدار در آسمان اصفهان/ وزش باد شدید در روز طبیعت

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی نسبتا پایدار طی امروز در سطح استان اصفهان مستقر است و در این مدت آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد را خواهد داشت، در روز طبیعت در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید هستیم.

مژگان امیرامجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز در استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی از روز چهارشنبه به استان اصفهان، تصریح کرد: از روز چهارشنبه شاهد افزایش ناپایداری‌ها به شکل افزایش ابر و افزایش سرعت باد و بارش‌های پراکنده و رگباری بهاری به ویژه در نیمه غربی استان خواهیم بود، در روز طبیعت در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید هستیم.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۲ تا ۳ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: زرین‌شهر با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 483843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.