۱۹ مصدوم در حوادث ترافیکی و حریق راهی بیمارستان شدند

سخنگوی اورژانس اصفهان از چهار حادثه که به مرکز اورژانس استان اصفهان اطلاع داده شده بود، خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تصادف و برخورد مینی‌بوس و نیوجرسی، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۰۰:۴۷ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه حادثه در محور قهدریجان به فولادشهر اتفاق افتاد، افزود: بلافاصله سه کد اورژانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان با بیان اینکه این حادثه ۱۲ مصدوم داشته است، تصریح کرد: این حادثه باعث مصدوم شدن ۸ زن، دو مرد و دو کودک شد و امدادگران اقدامات درمانی لازم را برای آن‌ها انجام داده و مصدومان به بیمارستان‌های شهید منتظری نجف آباد و امام خمینی فلاورجان منتقل شدند، مصدومان این حادثه همگی تبعه خارجی بودند.

وی در خصوص تعداد فوتی‌های این حادثه، تصریح کرد: این حادثه مورد فوتی نداشته است.

فوت ۲ عابر پیاده در محور داران به تیران

عابدی با اشاره به حادثه ترافیکی محور داران به تیران، افزود: این حادثه ساعت ۱:۰۰ بامداد امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با توضیح اینکه در این حادثه خودروی سواری با دو نفر عابر پیاده برخورد کرده است، تصریح کرد: این دو عابر در حال عبور از جاده بودند و فوت کردند.

۷ مصدوم در حادثه حریق در منزل مسکونی

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه حریق به دلیل نشت از کپسول گاز منزل مسکونی واقع در زرین شهر اول مهرآباد در شب گذشته، افزود: در این حادثه دو کد اورژانس به هفت مصدوم خدمت‌رسانی کردند و مصدومان را به بیمارستان شهدای لنجان انتقال دادند.

واژگونی خودرو یک فوتی بر جای گذاشت

وی در پایان از حادثه واژگونی خودروی سواری در ساعت ۰۷:۳۰ امروز در محور آزاد راه کنارگذر غربی کیلومتر ۳۳ به سمت شاهین شهر خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت.‌

کد خبر 483830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.