حوادث شهری در ساری ۲۳ فوتی داشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: در حوادث سال گذشته شهر ساری، ‏‏۲۳ نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.‏

به گزارش ایمنا، علی دومیرکلایی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان به ۲۹۹۳ حادثه در سال ۹۹ امدادرسانی کرده است.

دومیرکلایی با قدردانی از تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان در نجات جان و مال شهروندان، به کاهش ۱۱ درصدی حریق و حوادث نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته یک هزار و ۶۱۸ مورد عملیات اطفای حریق و یک هزار و ۳۷۵ مورد عملیات امداد و نجات در گزارش کارشناسان به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری به آمادگی این سازمان برای خدمت‌رسانی به شهروندان اشاره و گفت: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی در سال گذشته، ۶۳۷ نفر از شهروندان و هم‌وطنان از خطرات و حوادث نجات یافتند.

دومیرکلایی ادامه داد: حوادث سال گذشته علاوه بر خسارات مالی، متأسفانه ۲۳۱ مصدوم و ۲۳ فوتی بر جای گذاشت.

وی در ادامه به خدمات و تلاش بی‌وقفه کارشناسان در بخش پیشگیری اشاره کرد و افزود: کارشناسان اداره پیشگیری به‌منظور حفظ و حراست از سرمایه‌های جامعه از سه هزار و ۳۵۴ واحد از اماکن مختلف در سطح شهر ساری بازدید کردند.

دومیرکلایی با اشاره به اینکه این بازدیدها باهدف افزایش ضریب ایمنی، پیشگیری از حوادث و کاهش خسارت‌ها صورت گرفته است، افزود: در سال قبل کارشناسان آتش‌نشانی از دو هزار و ۶۶۱ واحد مسکونی، ۳۱۸ واحد تجاری و ۳۷۵ واحد از ادارات، سازمان‌ها، کارخانه و کارگاه‌ها بازدید کردند.

کد خبر 483803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.