راه‌اندازی نرم‌افزار تفکیک زباله در ساری

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری از شهروندان خواست با نصب اپلیکیشن «ساریِ من»، در طرح تفکیک زباله از مبدأ مشارکت کنند.

به گزارش ایمنا، سید محمدرضا گرامیان در خصوص راه‌اندازی نرم افزار جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل در شهر ساری، اظهار کرد: اپلیکیشن «ساریِ من» یکی از مهمترین درگاه‌های ارائه خدمات و برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری و همچنین یک مرجع برای اطلاع‌رسانی و دریافت برخی خدمات‌شهری به‌صورت غیرحضوری است.

وی افزود: از مهمترین بخش‌های این اپلیکیشن، جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل با چند کلیک ساده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌ساری تصریح کرد: شهروندان برنامه ساریِ‌من را دانلود کرده و درخواست جمع‌آوری زباله از مبدأ می‌دهند و سپس خودروهای جمع‌آوری زباله سازمان، درب منزل حاضر شده و کیسه حاوی زباله خشک را تحویل می‌گیرند.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از تحویل و ثبت پسماند خشک، امتیاز شهروندان نیز در سامانه درج می‌شود و شهروندان می‌توانند هر لحظه میزان مشارکت و امتیاز خود را در نرم‌افزار مشاهده کنند.

گرامیان اظهار کرد: نرم‌افزار هوشمند همراه جمع‌آوری زباله خشک از درب منازل به عنوان بخشی از سامانه یکپارچه خدمات سازمان پسماند (ساریِ من)، با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان ساروی و افزایش مشارکت آن‌ها در زمینه جمع‌آوری و تحویل زباله خشک، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

وی گفت: در این سیستم، شهروندان به وسیله تلفن همراه خود در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان ثبت درخواست جمع‌آوری زباله خشک را خواهند داشت و کارشناسان سازمان، طبق برنامه زمانبندی اعلام‌شده از سوی شهروند، در خصوص تحویل آنی یا زمانبندی‌شده زباله به آدرس اعلام‌شده مراجعه و اقدام به جمع‌آوری بسته‌ها می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌ساری توضیحاتی در خصوص نحوه دریافت این نرم‌افزار ارائه کرد و افزود: شهروندان ساروی، برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند از چند طریق این برنامه را دریافت کنند؛ منوی صفحه اصلی سایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری یکی از درگاه‌هایی است که شهروندان می‌توانند به نرم افزار دسترسی پیدا کنند. سایت و اپلیکیشن کافه بازار نیز دیگر درگاه دریافت «ساریِ من» است. همچنین از دیگر راه‌های دسترسی به این اپلیکیشن، از طریق آدرس e-saricity.ir خواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 483792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.