زیرگذر میدان و یکی از پل‌های پروژه آزادگان در مشهد آماده بهره‌برداری است

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: درحال حاضر سه سطح از چهار سطح پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح آزادگان شامل زیرگذر، میدان و یکی از پل‌های پروژه آماده بهره برداری شده است و به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا، خلیل‌الله کاظمی اظهار کرد: برای رفع مشکل و ضرورت‌های ترافیکی، عملیات اجرای پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان در محل اتصال بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه امام علی (ع) و میدان نمایشگاه در غرب مشهد ۲۵ مرداد ۹۸ آغاز شد.

وی با بیان اینکه تقاطع میدان نمایشگاه دارای چهار سطح است که سطح منفی یک آن بلوار نمایشگاه را به بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی متصل می‌کند، افزود: سطح صفر این پروژه نیز به‌صورت میدان اجرا شده است که این دو سطح اکنون آماده بهره‌برداری شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد، ادامه داد: سطح مثبت یک این تقاطع نیز، شرق بزرگراه امام علی (ع) را به غرب این بزرگراه و به سوی چناران متصل می‌کند.

کاظمی تصریح کرد: همچنین سطح مثبت دو تقاطع غیرهمسطح آزادگان که دارای دو چپ‌گرد است بزرگراه امام علی (ع) را به بلوار نمایشگاه و دیگری غرب بزرگراه امام علی (ع) از سمت چناران را به بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عرشه پل‌های تقاطع غیرهمسطح آزادگان به‌صورت قطعات سگمنت اجراشده است، گفت: اکنون نصب قطعات سگمنت عرشه پل چپ‌گرد از بولوار امام علی (ع) به بولوار نمایشگاه و همچنین عملیات کابل‌کشی و تزریق بتن، زیرسازی و آسفالت آن نیز به پایان رسیده است و همزمان با زیرگذر و میدان افتتاح خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر عملیات احداث پل اصلی تقاطع چهار سطحی آزادگان در مسیر مشهد به چناران نیز با عملیات پایه‌گذاری آغازشده و قطعات سگمنت موردنیاز آن نیز در کارگاه در حال تولید است.

وی افزود: در کنار آن پایه‌های بتنی چپ‌گرد تقاطع غیرهمسطح آزادگان از سمت چناران به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز در حال اجرا است که در تابستان سال ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه در کنار عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان پروژه تعریض پل چهل بازه اجرا و عرض این پل به ۳۶ متر افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر عملیات اجرایی سه سطح از این پروژه بزرگ به همراه فضای سبز و نورپردازی آن شامل زیرگذر، میدان و یکی از پل‌ها به پایان رسیده و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

کد خبر 483781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.