اعمال قرنطینه‌های کوتاه مدت در شهرهای اتریشی

دولت اتریش اعلام کرد در پی سرعت یافتن شیوع بیماری کووید -۱۹، در بعضی از کلانشهرها نظیر وین، نیدراسترایش و بورگن لاند قرنطینه‌های سختگیرانه‌ای به مدت تنها ۶ روز بر مردم اعمال خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارشات حاکی است که گسترش ویروس کرونا در اغلب شهرهای اتریشی در حال سرعت گرفتن است و هر روز بر آمار جان باختگان ناشی از ابتلاء به این بیماری افزوده می‌شود. در همین راستا، مقامات اتریشی تصمیم گرفته‌اند محدودیت‌های سختگیرانه‌ای بر روابط مردم اعمال کنند تا شیوع بیماری کووید -۱۹ را در میان آنان به حداقل برسانند و همزمان واکسیناسیون فراگیر را در سراسر کشور پیاده کنند. این مقررات جدید از یکم تا ششم ماه آوریل بر مردم سه کلانشهر وین، نیدراسترایش و بورگن لاند اعمال خواهد شد و تصمیمات بعدی دولت به میزان گسترش ویروس در میان ساکنان این شهرها بستگی خواهد داشت.

اعمال قرنطینه‌های کوتاه مدت در شهرهای اتریشی

از یکم ماه آوریل، محدودیت‌های بسیار سختگیرانه‌ای برای رفت و آمد مردم در نظر گرفته شده است به طوری که هیچ کسی اجازه خروج از منزل برای امور غیر ضروری را نخواهد داشت. علاوه بر این، تمام مراکز کاری نظیر سالن‌های زیبایی که فعالیت آن‌ها نیازمند تماس فیزیکی بین افراد است، تعطیل خواهد بود و باز بودن این مراکز پیگرد جدی مأموران امنیتی را در پی خواهد داشت. تمام فروشگاه‌ها، به استثنای فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها حق فعالیت ندارند و پس از پایان قرنطینه‌های اعمال شده جدید نیز بازگشایی آن‌ها مستلزم انجام تست کرونا برای صاحبان آن‌ها خواهد بود. استفاده از ماسک برای تمام مردم در خارج از منزل اجباری است و افرادی که از این قانون سرپیچی کنند با جریمه‌های سنگین مالی مواجه خواهند بود.

جالب است بدانید که دولت اتریش انجام تست کرونا برای تمام کارکنان سه کلانشهر وین، نیدراسترایش و بورگن لاند را به صورت هفتگی اجباری دانسته تا از گسترش بیماری در مراکز کاری مطمئن شود.

اعمال قرنطینه‌های کوتاه مدت در شهرهای اتریشی

کد خبر 483664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.