ارزان‌ترین گوشی گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی گیمینگ ردمی که ارزان‌ترین گوشی گیمینگ محسوب می‌شود، به تراشه دایمنسیتی 1200 مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیر شرکت ردمی اعلام کرده است که گوشی گیمینگ این شرکت تا چند ماه دیگر معرفی و وارد بازار خواهد شد، اما اخیراً اطلاعاتی در مورد این گوشی منتشر شده است که به بعضی ویژگی‌های کلیدی آن اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد گوشی گیمینگ ردمی به صفحه نمایش مسطح OLED مجهز شده و دوربین سلفی آن به صورت حفره‌ای روی آن قرار گرفته است، بنابراین می‌توان گفت که محصول جدید شبیه گوشی‌های می ۱۱ و ردمی کی ۴۰ خواهد بود. دو گوشی ذکر شده از پنل‌های جدید E4 سامسونگ بهره می‌برند.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ ردمی به تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز شده است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از باتری پنچ هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. باتری و تراشه ذکر شده برای یک گوشی گیمینگ بسیار ایده آل است. گوشی هوشمند ذکر شده با شارژر ۶۵ واتی وارد بازار خواهد شد، به طوری که باتری آن در مدت ۳۰ دقیقه کاملاً شارژ می‌شود.

گوشی گیمینگ ردمی به دو دکمه فیزیکی (Shoulder Button) نیز مجهز است تا کار کردن با این محصول شبیه به بازی با کنسول‌ها باشد و تجربه لذت‌بخشی را برای کاربران فراهم کند. بر اساس شایعات، این گوشی گیمینگ با قیمت بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار وارد بازار می‌شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این محصول یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مخصوص بازی در دنیا خواهد بود.

کد خبر 483623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.