شاخ به شاخ شدن آمبولانس با تریلی ۳ فوتی داشت

سخنگوی اورژانس اصفهان از حادثه تصادف اورژانس با تریلی خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تصادف شاخ به شاخ آمبولانس درمانگاه دهق با تریلی، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۴:۲۸ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه حادثه در علویجه، سه راه هسنیجه اتفاق افتاد، افزود: بلافاصله یک کد اورژانس و یک کد هلال احمر برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان با اشاره به اینکه این حادثه ۲ مصدوم داشته است، تصریح کرد: این حادثه باعث مصدوم شدن دو زن که یکی از آن‌ها ماما بوده و دیگری همراه مادر باردار بوده است، شد و امدادگران اقدامات درمانی لازم را برای آن‌ها انجام داده و مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند، البته مادر باردار در محل فوت کرده بود، اما بخاطر احتمال زنده ماندن جنینش منتقل شد و متأسفانه در بیمارستان اعلام کردند جنین نیز فوت شده است.

وی در خصوص تعداد فوتی‌های این حادثه، تصریح کرد: این حادثه سه مورد فوتی داشته که همگی آن‌ها در محل فوت کرده‌اند و از این تعداد یک مرد ۴۲ ساله که امدادگر آمبولانس درمانگاه بوده و یک مادر باردار ۳۴ ساله که ۷ ماهه باردار بوده، همراه با جنینش فوت کرده‌اند.‌

کد خبر 483601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.