دیگر وقت تغییر فرا رسیده!

فلورنتینو پرز یکی از بزرگ ترین روسای تاریخ باشگاه رئال مادرید است اما به نظر می رسد وقت واگذار کردن صندلی مدیریت این باشگاه به یک فرد جوان فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بدون شک فلورنتینو پرز یکی از بزرگ‌ترین رؤسای تاریخ باشگاه پر افتخار رئال مادرید اسپانیا است که توانسته با برنامه‌های بلند مدت خود دوران درخشانی را برای لوس بلانکوس رقم بزند.

تفکرات جالب این مدیر حالا دیگر با تجربه، در زمینه به خدمت گیری بازیکن برای رئال، این تیم را به یک حریف سرسخت و بی‌رقیب برای سایر تیم‌های فوتبال اروپا تبدیل کرد و سبب شد لقب کهکشانی‌ها به خاطر حضور ستاره‌های بی‌شمار، به این تیم داده شود.

این مدیر محبوب سانتیاگو برنابئو، هدفش این بود که یک رئال کهکشانی بسازد او همین کار را هم کرد. در کنار جذب فوق ستاره‌هایی مثل زیدان، رونالدو، فیگو و بکهام، جوان‌هایی مثل کریستین پاوون آرژانتینی را هم پرورش داد.

آقای رئیس تا چندین سال پیش هم با خریدن ستاره‌هایی نظیر کریستیانو، کاکای برزیلی و بیل ولزی هم برای این هدف خود ثابت قدم بود اما به نظر می‌رسد هدفی که فلورنتینو در حال حاضر به آن می‌اندیشد کمی با تفکرات سابقش، که در گذشته داشته در تضاد است.

سفیدپوشان پایتخت نشین در فصول اخیر خرید آنچنان بزرگی نداشته‌اند. البته بخشی از این اتفاق به همه‌گیری ویروس کرونا مربوط می‌شود که کل دنیا را تحت‌الشعاع قرار داد و اوضاع مالی باشگاه‌ها را وخیم کرد و باعث شد شرایط اینگونه رقم بخورد.

این در حالی است که در سه - چهار سال گذشته ریالی ها با پرورش بازیکنانی نظیر آسنسیو و سبایوس نشان دادند که آن‌ها و در صدرشان، پرز دیگر علاقه‌ای به خرید گران قیمت ندارد، اما گروهی ادعا داشتند زیدان به کار با جوانان علاقه مند است.

بعد از اخراج کوتاه مدت زیدان از رئال و بازگشت دوباره به نیمکت این تیم، زیزو دوست داشت هموطنان او بازیکنانی مثل پوگبا و امباپه را در ترکیب مادریدی‌ها داشته باشند اما باز هم پرز مخالف بود. او فقط هازاردی را سفید پوش کرد که دائم مصدوم است.

کهکشانی‌های مادریدی فلسفه شأن هر چه باشد، همیشه به خرید ستاره‌ها با پول‌های کلان و مبالغ سرسام‌آور عادت دارند. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید آیا آقای رئیس بالاخره بعد از چند فصل، پای یک ستاره‌ی بزرگ از میان امباپه و هالند را به سانتیاگو برنابئو باز می‌کند یا باز هم با ایمان به نفرات فعلی برای کسب جام می‌جنگد.

پرز برای ادامه ریاست در رئال کار سختی پیش روی خود می‌بیند. رسانه‌های معتبر میگویند "انریکه ریکلمه" می‌خواهد تابستان امسال برای ریاست رئال مادرید کاندید شود. این میلیونر تصمیم گرفته است در برابر پرز رقابت کند.

شاید خیلی‌ها به این فکر کنند که انریکه ریکلمه چه کسی است؟ این مرد ۳۲ ساله اسپانیایی، مؤسس یکی از بزرگترین سازمان‌های تولید انرژی تجدید پذیر در دنیا است. او در ۲۹ سالگی بخاطر فعالیت‌هایش در گسترش شرکت COX در کمتر از ۵ سال روی جلد مجله معتبر فوربس قرار گرفته است.

او در کنار این فعالیت‌های خود، همچنین در کشور پاناما رئیس یکی از بزرگترین شرکت‌های استخراج معدن است و بزرگترین تأمین کننده مواد اولیه برای عملیات گسترش کانال پاناما به شمار می‌رود.

انریکه ریکلمه در خصوص حضورش در انتخابات رئال گفته است: "سانتیاگو برنابئو بزرگترین رئیس تاریخ رئال‌مادرید است. بعد از او رؤسای خوبی داشتیم مانند فلورنتیتو پرز که فوتبال را تغییر داد و رئال‌مادرید را به اوج رساند ولی دیگر وقت تغییر رسیده است. بله درست است، می‌خواهم با فلورنتینو پرز در انتخابات آینده رقابت کنم."

کد خبر 483593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.