نور افشانی بیش از ۳۰ نقطه شهر اصفهان در شب میلاد حضرت مهدی (عج)

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۳۰ نقطه از شهر اصفهان در شب نیمه شعبان نورافشانی می‌شود.

به گزارش ایمنا، ایمان حجتی با اشاره به آذین بندی و فضاسازی شهری به مناسبت اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: شعار اصلی تبلیغات نوروز ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان با توجه به همزمانی ایام آغاز سال و ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) شعر زیبای "آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد" از مولانا انتخاب شده و محور فضاسازی شهری در این ایام قرار گرفته است.

وی افزود: دو هزار پرچم متبرک به نام امام عصر (عج) و المان‌های ویژه اعیاد شعبانیه توسط سازمان زیباسازی در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب شده است و فضای تبلیغات شهری توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل با طراحی ٧ طرح ویژه نیمه شعبان با مفاهیم انتظار به تبریک این مناسبت اختصاص یافته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: نصب یک هزار بنر ویژه اعیاد شعبانیه توسط سازمان زیباسازی با همکاری هیئت‌های مذهبی و همچنین طراحی دیواره پازلی میدان امام حسین (ع) از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برای اعیاد شعبانیه است.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان در همکاری و همراهی با هیئت‌های مذهبی و فعالان مردمی در نقاط مختلف شهر به ایجاد زمینه آذین‌بندی و برپایی جشن‌های مردمی منطبق با پروتکل‌های بهداشتی کمک کرده که در این زمینه می‌توان به همکاری با انجمن‌های مردمی برای اقدامات این انجمن‌ها به این مناسبت در مناطق کمتر برخوردار شهر اشاره کرد. همچنین بیش از ۳۰ نقطه از شهر اصفهان و در مناطق مختلف در شب نیمه شعبان نورافشانی می‌شود.

کد خبر 483592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.