عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم فروردین ماه

در این بسته خبری از راه اندازی موزه ساری تا تدارک ویژه شهرداری گرگان برای نیمه شعبان و پاکسازی زمین‌های خالی هفت دستگاه فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آماده سازی شهر قزوین به مناسبت اعیاد شعبانیه

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولیعصر (عج) خبر داد.

پل جدید مهریان یاسوج ساخته می‌شود

کیامرث حاجی زاده، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل جدید بر روی رودخانه مهریان یاسوج ساخته و تقاطع این پل ایمن سازی می‌شود و این پروژه با مشارکت شهرداری یاسوج، دهیاری مهریان و نظارت پلیس راه و معاونت عمرانی اجرایی خواهد شد.

همراهی بندر بوشهر با پویش ساعت زمین

ایمان چارکی، معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر گفت: رویداد ساعت زمین به انسان‌ها یادآوری می‌کند که زمین به عنوان جایگاه اصلی زیست آنها باید حفظ شود و این رویداد نمادین بر حفظ منابع انرژی برای نسل‌های آینده تاکید دارد.

۸۰ درصد منازل مسکونی در آستارا فاقد بیمه آتش سوزی است

بابک لطف جویی، سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا گفت: متأسفانه ۸۰ درصد منازل مسکونی در این شهر فاقد بیمه آتش سوزی است لذا به شهروندان توصیه می‌شود؛ برای جبران ضرر و زیان‌های ناشی از حوادث احتمالی، هر چه سریع‌تر نسبت به بیمه منزل خود اقدام کنند.

راه اندازی موزه ساری

حمیدرضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه تعامل مجموعه سازنده شهرداری ساری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گامی مهم در تحقق اهداف رویداد گردشگری «ساری ۲۰۲۲» است، از راه اندازی موزه در مرکز استان خبر داد.

لزوم همراهی شهروندان در جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب مهاباد

خشایار صنعتی، معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: مردم باید در امر جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب در این شهر که موجب بروز مشکلاتی برای برخی شهروندان شده است با نهادهای ذیربط همکاری کنند.

ساماندهی بزرگترین میدان دوآب شمال‌غرب کشور در اهر

رسول خدابخش، فرماندار شهرستان اهر از ساماندهی و توسعه بزرگترین میدان دوآب شمال‌غرب کشور در این شهرستان خبر داد.

پاکسازی زمین‌های خالی هفت دستگاه فردیس

مجتبی کیانی، مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: در سال نو و با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان، عملیات رفت و روب و پاکسازی زمین‌های خالی هفت دستگاه توسط نیروهای خدمات شهری منطقه یک فردیس اجرایی شد.

تدارک ویژه شهرداری گرگان به مناسبت نیمه شعبان

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان خاطرنشان کرد: نورافشانی در میادین سطح شهر، مولودی خوانی و اجرای سرود در سطح محلات، نصب پوستر و بنرها در سطح شهر و نصب اقلام تبلیغاتی و استیکر بر روی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از جمله اقدامات شهرداری گرگان است.

نصب شش المان نوروزی در شهر گوگد

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد گفت: تعویض تابلوی نام‌گذاری خیابان‌های شهر در دستور کار شهرداری است که در صورت تأمین اعتبار انجام می‌شود.

کد خبر 483589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.