جذب نیروی جدید توسط آتش‌نشانی قم در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم استخدام ۶۰ نیروی جدید در سال ۹۹ را موردتوجه قرارداد و گفت: ۵۳ نیرو جذب و مستقر شده اند و تعداد باقی‌مانده در مرحله طی شدن کارهای اداری هستند و به‌زودی جذب سازمان می‌شوند.

به گزارش ایمنا، عباس جعفری با اشاره به افزایش تصادفات در شهر قم در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: متأسفانه امسال نیز آمار تصادفات در قم بالا بوده که نیاز بوده بعضی از امکانات مانند دستگاه رهاسازی افزایش یابد.

وی از خرید ست هیدرولیک برای سازمان آتش‌نشانی خبر داد و افزود: سال ۹۹ هشت دستگاه هیدرولیک جدید خریداری‌شده و در مجموع ۱۴ ست هیدرولیک در اختیار سازمان آتش‌نشانی شهر قم قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: با استخدام نیروهای جدید ۲۰۰ دست لباس جدید نیز خریداری‌شده که شامل کلاه و دستکش نیز بوده که این تعداد نیاز سازمان را برطرف کرد.

وی با اشاره به استخدام ۶۰ نیروی جدید در سال ۹۹، تصریح کرد: ۵۳ نیرو جذب و مستقرشده و تعداد باقی‌مانده در مرحله طی شدن کارهای اداری بوده و به‌زودی جذب سازمان می‌شوند.

جعفری ادامه داد: یکی از کارهای خوب امسال خرید چراغ‌قوه بوده است که در این راستا ۴۳۰ چراغ‌قوه جدید خریداری و در اختیار نیروهای آتش‌نشانی قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

کد خبر 483560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.