هوای اصفهان تا ۵ درجه سردتر می‌شود/ کاهش شدت وزش باد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهد بود، اما شدت وزش باد و گرد و خاک به شدت روزهای گذشته نیست. دمای هوا نیز کاهش دارد.

زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی ناپایدار و ضعیف طی امروز در استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق به ویژه جنوب و شرق شرایط برای وزش باد نسبتاً شدید تا شدید مهیا است که در مناطق شرقی می‌تواند با گرد و خاک همراه باشد.

وی با اشاره به وزش باد در مناطق شرقی، تصریح کرد: وزش بادهای شدید در نیمه شرقی استان همراه با گرد و خاک است، اما وزش باد و گرد و خاک به شدت روزهای گذشته نیست. از روز دوشنبه شرایط جوی نسبتاً پایداری پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۳ تا ۵ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک و اصفهان با دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و میمه با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 483552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.