جمع‌آوری ۸۴۹ خودروی فرسوده رها شده در شهر اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در سال گذشته یک‌هزار و ۲۲۷ اخطاریه صادر شده و ۸۴۹ خودروی فرسوده جمع‌آوری شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با ارائه گزارشی از عملکرد اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۳۷ هزار و ۶۳۰ تذکر داده شده، ۱۳ هزار و ۵۶۳ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۳۴ هزار و ۴۹۳ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد ۱۰ هزار و ۲۵ اخطاریه صادر و چهار هزار و ۶۳۹ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته یک‌هزار و ۲۲۷ اخطاریه صادر و ۶۰۶ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت همچنین یک هزار و ۸۷ نفر دست‌فروش و ۸۴۹ نفر متکدی جمع‌آوری شده‌اند.

وی افزود: سال گذشته در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه، از افزایش طبقات یک هزار و ۴۰۱ ساختمان، از تعمیرات داخلی غیرمجاز هشت هزار و ۳۹۲ ساختمان، از تبدیل یک هزار و ۵۴۷ ساختمان و فعالیت ۱۹ هزار و ۸۵ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات این حوزه در بخش کنترل ضایعات سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله) اظهار کرد: در این راستا ۱۹ هزار و ۲۰۶ مورد اخطاریه صادر شده است و سه هزار و ۳۵ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شد.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۷۱۹ رأی اجرا شد و ۷۴۹ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری یک هزار و ۹۱۲ رأی اجرا شده است.

کد خبر 483550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.