آغاز تزریق واکسن کرونا به پاکبانان بابلسری

شهردار بابلسر از آغاز تزریق واکسن کرونا به پاکبانان این شهر خبر داد.‏

به گزارش ایمنا، علی رحیمی با اشاره به انجام تزریق دوز اول واکسن کووید ۱۹ به پاکبانان شهرداری بابلسر تصریح کرد: روز گذشته به ۱۸ نفر از پاکبانان این شهرداری دوز اول واکسن کرونا تزریق شد.

وی با اشاره به اینکه در پی آغاز واکسیناسیون کووید ۱۹ در کشور، پاکبانان این شهرداری واکسن کرونا دریافت کردند، گفت: در مرحله دوم به ۳۰ نفر دیگر از پاکبانان شهرداری دوز اول واکسن کووید ۱۹ تزریق می‌شود.

شهردار بابلسر با اشاره به آماده بودن نیروهای شهرداری در برابر هشدار هواشناسی عنوان کرد: بر اساس این دستورالعمل‌ها تمامی معاونت‌ها، واحدها و کارکنان شهرداری بابلسر در آماده‌باش کامل خواهند بود و سازمان آتش نشانی شهرداری نیز با بسیج تمامی نیروها و امکانات سخت افزاری خود در نقاط از قبل پیش بینی شده مستقر شده است.

وی با اشاره به نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرداری بابلسر ضمن تشریح وظایف و مأموریت‌های ویژه هر یک از معاونت‌ها و واحدها تاکید کرد: تمامی واحدها با تمامی نیروها و امکانات خود و به ویژه ماشین آلات سبک و سنگین تا حصول اطمینان از اتمام طوفان و رفع مشکلات احتمالی در آماده‌باش بوده و در محل‌های تعیین شده حضور خواهند داشت.

کد خبر 483549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.