جابه جایی ۱۵۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا روز هشتم فروردین ماه سال‌جاری ۱۵۰ هزار نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه‌جا شدند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این بازه زمانی ۶۶ هزار و ۴۹۳ نفر مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد، و ۸۴ هزار نفر مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق هشت هزار و ۶۱۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا روز هشتم فروردین سال جاری در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی ۷۰۰ دستگاه خودرو سبک معاینه و کارت معاینه فنی برای آنها صادر شده است.

محبوبی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۴۸ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، گفت: در ایام نوروز نیروهای مددکاری و مشاوره، مأمور بهداشت برای کنترل مواد غذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات برای کنترل قیمت غرفه‌ها و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی هیچ‌گونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه‌های مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با آمادگی کامل سرویس دهی خوبی به مسافران انجام داد تا مسافران با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان خدمات گوناگون و متنوعی را در سطح پایانه‌های خود ارائه می‌دهد تا مسافران هیچ‌گونه مشکلی خاصی نداشته و برای استفاده از وسایل و خدمات عمومی راغب شوند، افزود: چشم‌انداز سازمان ایجاد فضای آرام، ایمن، دلنشین، در دسترس، مدرن و ارائه امکانات به روز است.

کد خبر 483545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.