ساختمان آتش‌نشانی روستای چشمه‌گل پس از ۵ سال تجهیز شود

نایب رئیس شورای اسلامی روستای چشمه گل تربت‌جام از عدم تجهیز مرکز آتش‌نشانی این روستا پس از گذشت ۵ سال از افتتاح آن خبر داد.

به گزارش ایمنا، نعمت فیضی اظهار کرد: ساختمان آتش‌نشانی روستای چشمه گل در سال ۹۵ همزمان با هفته دولت توسط فرماندار وقت در مرکز دهستان جامرود به این امید که این ایستگاه آتش‌نشانی بتواند در زمان بروز حادثه خدمات مطلوبی به روستاهای تابعه ارائه دهد، افتتاح شد.

وی ادامه داد: با توجه به دوری مسافت روستا از شهر و بروز حوادث احتمالی تا صدور مجوز برای اعزام خودرو آتش‌نشانی توسط مسئولان امر متأسفانه آتش‌نشانان با تأخیر به محل حادثه می‌رسند که این موضوع تبعاتی را نیز به‌دنبال دارد، لذا فعال کردن ایستگاه آتش‌نشانی چشمه گل یکی از ضروریات است، لذا از مسئولان مربوطه می‌خواهیم برای رفع این مشکل در مرکز دهستان جامرود اقدامات لازم را انجام دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی روستای چشمه گل تربت‌جام با اشاره به حریق در سایت تکثیر آهو، تصریح کرد: اخیراً حریقی در سایت تکثیر پرورش آهو روستای چشمه گل اتفاق افتاد که به همت و تلاش اهالی روستا و محیط‌بانان محیط زیست تربت‌جام حریق اطفا شد و از گستردگی آتش در سایت پرورش آهو جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: با توجه به اینکه حادثه خبر نمی‌کند از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، بخشداری و دیگر مدیران می‌خواهیم که به ساختمان آتش‌نشانی بدون ادوات یک تأملی داشته باشند و هرچه سریع‌تر آن را تجهیز کنند.

منبع: مهر

کد خبر 483521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.