از هواداران ذوب آهن بابت حمایتشان تشکر می کنم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با آمدن مدیر و سرمربی جدید شرایط تا حدودی بهتر شده است و با جدیت بیشتر کار را پیش می‌بریم، خیلی از فرصت‌ها را از دست دادیم، اما امیدواریم در سال جدید اتفاقات خوبی رخ دهد.

قاسم حدادی فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تمرینات ذوب آهن در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: تمرینات را از سه فروردین ماه در دو نوبت عصر و بعد از ظهر شروع کردیم که پر فشار و خوب بود تا به مرور زمان برای بازی در لیگ آماده شویم.

وی افزود: امروز یک بازی دوستانه با تیم سپاهان انجام دادیم، امیدوار هستیم شرایط ذوب آهن خوب شود، در سال جدید نتیجه بگیریم و از اواخر جدول جدا شویم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ضمن تشکر از کادر و مدیریت قبلی باشگاه ذوب آهن، تصریح کرد: با آمدن مدیر و سرمربی جدید شرایط تا حدودی بهتر شده است و با جدیت بیشتر کار را پیش می‌بریم، خیلی از فرصت‌ها را از دست دادیم امیدواریم در سال جدید اتفاقات خوبی رخ دهد.

حدادی فر اضافه کرد: بازی دوستانه با سپاهان می‌تواند به آمادگی تیم کمک کند، حدود دو هفته از شرایط مسابقه دور بودیم و بازی با تیم خوب همشهری که برای قهرمانی می‌جنگد کمک کننده است.

وی خاطر نشان کرد: از هواداران ذوب آهن تشکر می‌کنم که باوجود نتایج ضعیف تیم را حمایت کردند، امیدوارم بتوانیم جبران کنیم و ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

کد خبر 483518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.