مکانیزه‌سازی تولید، ثبت و ارائه آمارها در سازمان مدیریت پسماند اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از اجرای پروژه مکانیزاسیون فرآیند تولید، ثبت و ارائه آمار و اطلاعات در مبادی تولید آمار سازمان مدیریت پسماند خبر داد.

فرشاد مستأجران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروزه آمار مهمترین ابزار ارزیابی عملکرد گذشته، حال و برنامه‌ریزی برای آینده است و بر همین اساس نیز به عنوان یکی از عوامل اصلی سیاست‌گذاری و مدیریت در هر سازمانی محسوب می‌شود که هرچه صحت آن بیشتر و دخالت انسانی در تولید آن کمتر باشد، قابل اعتماد تر خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به نقش تعیین کننده آمار و اطلاعات در تصمیمات مدیریتی در جهت نیل به اهداف سازمان، پروژه‌ای تحت عنوان مکانیزاسیون فرآیند تولید، ثبت و ارائه آمار و اطلاعات در مبادی تولید آمار، تعریف شده و به انجام رسید.

معاون برنامه‌ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: در این جهت تجهیز سخت افزاری و نرم‌افزاری مرکز پردازش پسماند خشک، کارخانه کود آلی، معدن و سایت پسماند شرق با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال و در مدت زمان سه ماه کاری، صورت گرفت که شامل ایجاد لینک شبکه رایانه‌ای، خرید نرم افزار و سخت افزار و همچنین بکارگیری سامانه‌های مدیریت تولید آمار و گزارشات مدیریتی بوده است.

وی در خصوص شیوه ثبت و تحلیل آمار و اطلاعات پیش از استقرار این سامانه، تصریح کرد: تا قبل از اجرای این پروژه آمار و اطلاعات تولیدی اغلب به صورت دستی و بدون داشتن فرآیند مکانیزه مشخص ثبت و تهیه می‌شد، اما با اجرای این پروژه میزان دخالت انسانی در فرآیند تولید آمار و ارائه گزارش‌های مدیریتی به حداقل خواهد رسید و صحت آمارها و اطلاعات حاصل از آن افزایش می‌یابد؛ همچنین تمام آمارهای سازمان به صورت برخط و با دقت و صحت بالا در اختیار خواهد بود.

مستأجران گفت: کلیه مدیران شهری قادر خواهند بود این آمار را بر اساس سطوح دسترسی از طریق سامانه صدف بر روی تلفن همراه خود به صورت لحظه‌ای رصد کنند.

کد خبر 483508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.