کشف جسد گردشگر در آبشار

کشف بیش از ۴۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق، کشف بیش از یک تن مواد مخدر، ۴ کشته در تصادف ۲ خودرو، کشف جسد گردشگر در آبشار، کشف ۲۶ هزار ماسک غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی و کشف جسد جوان در آب را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس قرارگاه نوروزی شهید مهدی سلماسی پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۴۳۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکاری و دستگیری ۴۵۱ متهم در کشور خبر داد.

سهراب بهرامی افزود: سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نام گذاری شد نشان دهنده اهمیت بسیار بالای تولید داخلی، همدلی و هم صدایی مسئولان و آحاد جامعه در پشتیبانی از این موضوع با اهمیت است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و عمل به شعار سال جدید «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای رفع موانع و پشتیبانی از تولید داخل و حمایت از معیشت هموطنان از طریق ادامه طرح تشدید مبارزه با جرایم اقتصادی، قاچاق و احتکار، با تشکیل گروه‌های تخصصی بررسی اسنادی و میدانی، نحوه تأمین و توزیع اقلام ضروری، معیشتی و کالاهای اساسی توسط توزیع کنندگان عمده در سطح کشور را دستور کار خود قرار دادند.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یک تن انواع مواد افیونی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش کشف شد.

احمد طاهری اظهار کرد: در عملیات مقتدرانه جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش، قاچاقچی مواد مخدر در مسیر خاش به سراوان شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: در این عملیات ضربتی و هوشمندانه ضمن توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در بازرسی از محل و مخفیگاه سوداگر مرگ یک تن و ۲۱۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و سه کیلو و۱۰۰ گرم حشیش کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سیستان و بلوچستان با وجود همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان به سبب داشتن مردمانی وفادار و وطن پرست، نیروهای جان بر کف مرزبانی، انتظامی و نهادهای امنیتی و نظامی از امنیت مطلوبی برخوردار و در خط مقدم مبارزه با موادمخدر و در صدر جدول کشفیات این ماده خانمان‌سوز قرار دارد.

۴ کشته در تصادف ۲ خودرو

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در یک حادثه رانندگی در محور سپیدان به ممسنی چهار نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند.

حسن همتی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که بین یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پراید رخ داد، چهار نفر در دم جان باخته و ۹ نفر دیگر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای مصدومان و شدت جراحات آن‌ها، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جهت انتقال مصدومان از بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان به شیراز اعزام شد.

کشف جسد گردشگر در آبشار

جسد یک جوان تهرانی که در منطقه گردشگری هفت آبشار تیرکن بابل غرق شده بود، توسط مأموران آتش نشانی این شهرستان کشف و از آب خارج شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل در این زمینه، گفت: جسد این جوان ۲۵ ساله اهل شهریار استان تهران توسط غواصان و امدادگران سازمان آتش‎ نشانی از آب خارج شد.

سید مازیار حسنی افزود: پیرو اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بلافاصله اکیپ‌های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎ نشانی بابل به محل حادثه اعزام شدند، اما جست‌وجو با توجه به تاریکی هوا بی‌نتیجه بود، اما امداد گران با تلاش بی وقفه توانستند با استفاده از لوازم و تجهیزات ویژه غواصی جسد غریق را از آب خارج کنند.

وی اظهار کرد: آتش ‎نشانان پس از خارج کردن جسد از آب و تحویل آن به عوامل آرامستان و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

کشف ۲۶ هزار ماسک غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از کشف ۲۶ هزار ماسک غیرمجاز و دستگیری چهار نفر در این رابطه و تحویل به مراجع قضائی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و اقدام افراد سودجو و کلاهبردار به فروش اقلام بهداشتی در فضای مجازی، با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم رصد و پایش پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان افرادی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش ماسک به صورت غیرمجاز و اخلال در قیمت گذاری فروش ماسک در سطح استان می‌کردند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

محسن محمودی افزود: با تحقیقات انجام شده و هماهنگی‌های لازم با مقام محترم قضائی، اقلام بهداشتی و پزشکی غیرمجاز به تعداد ۲۶ هزار عدد ماسک کشف و چهار متهم در این راستا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده با توجه به شواهد و مدارک موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف نموده و از کار خود ابراز پشیمانی کردند.

کشف جسد جوان در آب

دبیر اجرایی شنای مسجدسلیمان گفت: یک جوان پس از شیرجه از پل لالی غرق شده و پس از آن برادرش که برای کمک به وی رفته بود نیز دچار حادثه می‌شود که توسط نیروهای محلی نجات یافت اما به دلیل وخامت اوضاع جسمانی به بیمارستان منتقل می‌شود.

مهران حسنوند ادامه داد: به دستور علی اسکندری رئیس دادگستری و سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تیم نجات غریق به منطقه اعزام شد و در منطقه زیر پل لالی جنازه کشف و به پزشک قانونی منتقل شد.‌

کد خبر 483482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.