عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم فروردین ماه

در این بسته خبری از لزوم تصویب طرح جامع شهری هچیرود تا تعطیلی آرامستان‌ها و پارک‌های قروه و خدمت رسانی بازارهای هفتگی ساری را می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

۳۰ هکتار زمین دولتی در کاشان رفع تصرف شد

مجتبی آراسته، معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: بیش از ۳۰ هکتار زمین دولتی به ارزش افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ با پیگیری این اداره و اجرای حکم‌های قضائی در شهرهای هفت‌گانه شهرستان رفع تصرف شد.

ممنوعیت اسکان و برپایی چادر در بوستان‌های قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اجازه نصب چادر در بوستان‌های این شهر به مسافران داده نمی‌شود.

تهیه طرح بافت فرسوده شهر دامنه

حسین خلیلی، شهردار دامنه گفت: طرح محدوده بافت فرسوده شهر دامنه با مساحت ۵۰ هکتار تهیه و تصویب شد و اکنون در مرحله تهیه طرح مطالعاتی محله هدف هستیم.

آغاز تزریق واکسن کرونا به ۱۲۰ پاکبان شهر لار

نخستین مرحله واکسیناسیون علیه ویروس کرونا با تزریق واکسن به ۱۲۰ پاکبان، در شهر لار مرکز شهرستان لارستان استان فارس آغاز شد.

خدمت رسانی بازارهای هفتگی ساری

همه بازارهای تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری با هدف تأمین رفاه حال شهروندان و تأمین مایحتاج روزانه خانواده‌های ساروی باز و آماده خدمت رسانی است.

تصویب طرح جامع شهری هچیرود

سید رسول حسینی، فرماندار چالوس بر ضرورت رفع مشکلات مربوط به طرح جامع شهری هچیرود تاکید کرد و گفت: برای توسعه شهر هچیرود این طرح باید در سریع‌ترین زمان تصویب شود.

رفع تکدی گری در بجنورد با منع اقامت در چادر

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهردار بجنورد از متفرق کردن مهاجران چادرنشین اطراف شهر خبر داد.

برگزاری نخستین ملاقات عمومی شهردار خرمشهر در سال ۱۴۰۰

نخستین ملاقات عمومی منصور علوانی، شهردار خرمشهر با مردم، صبح روز شنبه هفتم فروردین ماه با هدف رسیدگی به تقاضاها و مشکلات شهروندان برگزار شد.

واکسیناسیون پاکبانان در جهرم

علی نظری، شهردار جهرم گفت: نیروهای پاکبان شهرداری جهرم نوبت اول واکسن کرونا خود را دریافت کردند.

تعطیلی آرامستان‌ها و پارک‌های شهر قروه

بنا بر اطلاع روابط عمومی شهرداری قروه با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونایی شهرستان قروه و محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، از روز پنجشنبه مورخ پنجم فروردین ماه تا اطلاع ثانوی آرامستان‌ها، مجتمع تفریحی سراب کوثر و پارک‌های این شهر تعطیل است.

کد خبر 483441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.