شکستگی ۴۰ درخت در اثر وزش باد شدید  در گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: وزش باد شدید در شهر موجب شکستگی ۴۰ درخت شده و بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان خسارت به فضای سبز، تاسیسات شهری و تجهیزات ترافیکی وارد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (شنبه) در حاشیه بازدید شهری با اشاره به وزش باد شدید اظهار کرد: وزش باد شدید طی سه روز گذشته موجب شکستگی ۴۰ درخت در شهر شده و به تأسیسات شهری از جمله تعدادی از چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای راهنمای آسیب زده است.

وی افزود: در سه روز گذشته بیش از ۳۰۰ پرچم و ۵۰۰ متر بنر که برای آذین بندی اعیاد شعبانیه و استقبال از بهار نصب شده بود در اثر وزش باد شدید از جا کنده و خراب شد که قابل نصب نیست.

شهردار گلپایگان با تاکید بر اینکه شهروندان در ساعات وزش باد از متوقف کردن خودرو در کنار درختان و سازه‌های غیرایمن خودداری کنند و تا حد امکان تردد غیرضروری نداشته باشند، گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی در مورد وزش باد شدید، نیروهای خدمات رسانی شهرداری و واحد آتش‌نشانی و موتوری در حالت آماده‌باش هستند.

شکرزاده با بیان اینکه در اثر وزش باد شدید گزارش مصدومیت نداشتیم، افزود: میزان خسارت‌های وارده به فضای سبز، تأسیسات، المان‌های شهری و تجهیزات ترافیکی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

کد خبر 483440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.