تیم اصفهان جای پیشرفت دارد

سرمربی تیم فوتسال پارس آرا شیراز با بیان اینکه برخی از مربیان می‌گویند که تیم هیئت فوتبال اصفهان سطح لیگ را پایین آورده است، گفت: باید به این موضوع فکر کنیم که آینده فوتسال ما به چنین جوانانی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ستاره زارع پس از پیروزی پارس آرا شیراز مقابل تیم هیئت فوتبال اصفهان اظهار کرد:
در نیم فصل اول برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان بازی انجام داده بودیم که نمایش خوبی نداشتیم و باعث شد در بازی رفت با دو گل پیروز میدان شدیم.

وی افزود: تیم هیئت فوتبال اصفهان با توجه به بازی فیزیکی که انجام می‌دهد در دیدار رفت ما را اذیت کرد و در بازی امروز نیز با توجه به شناختی که از قبل داشتیم، به بازیکنان خود اعلام کردیم که درگیری کمتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال پارس آرا شیراز ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم در نیمه اول راضی بودم، اما در نیمه دوم از آن‌ها راضی نیستم زیرا اشتباهات فردی بسیاری داشتیم. تیم اصفهان باتوجه به اینکه اولین سال حضور خود را در لیگ تجربه می‌کند، جای پیشرفت دارد و با میدان دادن به این بازیکنان جوانان آینده فوتسال اصفهان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی از مربیان می‌گویند که تیم هیئت فوتبال اصفهان سطح لیگ را پایین آورده است، تصریح کرد: باید به این موضوع فکر کنیم که آینده فوتسال ما به چنین جوانانی نیاز دارد و باید به آن‌ها فرصت داده شود تا در سال‌های آینده با تمرینات بیشتر عملکرد بهتری داشته باشند. داوری مشکل خاصی نداشت.

کد خبر 483427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.