سن بازیکنان از تعداد بازی ملی برخی بازیکنان کمتر است

مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان گفت: در یک الی دو بازی اخیر یکی از داوران سهوا یا عمدا بد سوت می زد که در بازی امروز هر دو داور این گونه بودند، امیدواریم بتوانیم صحنه های بازی را برای فدراسیون فوتبال بفرستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساناز محمدی امروز (شنبه) پس از شکست مقابل پارس آرا شیراز، اظهار کرد: هفته گذشته در تمرینات تاکتیک را عوض کردیم و قرار شد با تاکتیک جدید به میدان بیاییم که این تغییرات نیاز به هماهنگی و زمان دارد. بیشتر روی ایجاد انگیزه و افزایش اعتماد به نفس بازیکنان کار می‌کنیم تا گل بزنند، متأسفانه در گلزنی اشکالاتی داریم که با تمرین در هفته‌های پیش رو آن را حل می‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم شیراز بازیکنان خوب، باتجربه و هماهنگی دارد، مطمئن باشید تیم ما با این روند تغییر بهتر خواهد شد. نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، اما از فدراسیون درخواست دارم که داوران به نتیجه بازی نگاه نکنند زیرا هر صحنه‌ای امکان دارد روند بازی را تغییر دهد. در بازی امروز بازیکنان ما دو اخطار گرفتند که مستحق آن نبودند.

مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان تصریح کرد: در یکی دو بازی اخیر یکی از داوران سهواً یا عمداً بد سوت می‌زد که در بازی امروز هر دو داور این گونه بودند. امیدواریم بتوانیم صحنه‌های بازی را برای فدراسیون فوتبال بفرستیم، از بازیکنانم در بازی‌های پیش رو و سال‌های آینده بیشتر خواهید شنید.

محمدی با بیان اینکه تیم شیراز در هفته قبل تیم اسفراین را ۹ بر یک شکست داده بود، خاطر نشان کرد: امروز بازیکنان ما توانستند بازی را با اختلاف کمتری واگذار کنند که جای پیشرفت دارد و در هفته‌های آتی به خصوص در بازی مقابل اسفراین تیم ما را متفاوت می‌بینید.

وی اضافه کرد: سن شناسنامه‌ای بازیکنان ما از تعداد بازی ملی برخی بازیکنان لیگ برتر کمتر است و هنوز به هماهنگی نرسیدیم.

کد خبر 483423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.