استقرار ۳۰ اکیپ پلیس راه در جاده‌های اصفهان/ وزش باد در مناطق شرقی بیشتر است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۳۰ اکیپ پلیس راه و ۲۰ اکیپ راهداری در جاده‌های استان اسقرار دارند و افراد باید در جاده‌های شرقی استان فعلا تردد نکنند تا دچار مشکل نشوند و از بروز حوادث پیشگیری شود، در محورهای غربی استان وزش باد کمتر است و بیشتر تند بادها را در مناطق شرق و شمال شرقی داریم.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در اکثر مناطق استان وزش باد را خواهیم داشت، اظهار کرد: در مناطق شمالی استان شدت باد حدود ۹۰ کیلومتر در ساعت است، در شهر اصفهان و در برخی مناطق از جمله مناطق شرقی استان سرعت وزش باد به حدود ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و این شرایط تا امشب ادامه دارد.

وی ادامه داد: از فردا به تدریج از شدت وزش باد کاسته خواهد شد و از یکشنبه بعدازظهر تا سه‌شنبه افت دما را در اکثر مناطق استان داریم، تاکنون حدود ۳۵ خودرو به دلیلی شدت وزش باد و گرد و غبار آسیب دیده‌اند و اگر محدودیت‌های اعمال شده را انجام نداده بودیم، قطعاً با حوادث بیشتری مواجه می‌شدیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به استقرار ۳۰ اکیپ پلیس راه و ۲۰ اکیپ راهداری در جاده‌های استان، خاطرنشان کرد: افراد باید در جاده‌های شرقی استان فعلاً تردد نکنند تا دچار مشکل نشوند و از بروز حوادث احتمالی به دلیلی وزش باد و گرد و خاک پیشگیری شود، در مناطقی که پلیس راه اعمال محدودیت کرده است نباید تردد صورت بگیرد و افراد باید توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه افراد باید زمان حرکت خود را به روزهای دیگر موکول کنند تا دچار طوفان نشوند، افزود: ممکن است در جاده‌های شرقی استان اصفهان طوفان گرد و خاک را داشته باشیم، در محورهای غربی استان وزش باد کمتر است و بیشتر تند بادها را در مناطق شرق و شمال شرق داریم.

شیشه فروش در خصوص کیفیت هوای امروز اصفهان، گفت: امروز کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است، خیزش گرد و غبار از کانون‌های محلی را داریم و به دلیل جریان نداشتن آب رودخانه زاینده رود، مزارع کشت نشده و نبود بارش‌ها کانون‌های گرد و غبار فعال شده و به صورت نقطه‌ای و حلی از جمله تودشک شاهد خیزش گرد و غبار خواهیم بود. 

کد خبر 483408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.