۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
هالند در رادار غول های اسپانیا

ستاره ای که در گذشته باشگاه های بزرگ برای خرید او تعلل داشتند، حالا مورد توجه تمام باشگاه های مطرح اروپایی است و در تلاش برای به خدمت گرفتن او هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، ارلینگ هالند نوروژی این روزها با درخشش‌های متوالی خود همواره در رأس اخبار قرار دارد و بسیاری از باشگاه‌های مطرح از جمله بارسلونا و رئال مادرید تمایل دارند تا این بازیکن را در اختیار بگیرند.

در حال حاضر باشگاه دورتموند اعلام کرده است که تنها اجازه خروج هالند را در صورتی خواهد داد که باشگاه‌ها حداقل ۱۸۰ میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت کنند. مبلغ درخواستی دورتموند در حال حاضر بسیار بالاست و به همین خاطر بسیاری از باشگاه‌ها از انجام هرگونه اقدامی برای خرید هالند منصرف شده‌اند.

در حال حاضر باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا همچنان به علاقه خود برای به خدمت گرفتن هالند پافشاری می‌کنند و حتی مبلغ درخواستی بالای دورتموند نیز باعث منصرف شدن آن‌ها نشده است. منچستر سیتی از جمله باشگاه‌هایی است که اعلام کرده بیش از ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت نخواهد کرد و این بالاترین پیشنهاد سران سیتیزن خواهد بود.

هالند در فصل جاری موفق شده در ۳۱ بازی، ۳۳ گل به ثمر برساند که آمار فوق‌العاده ای برای این مهاجم جوان محسوب می‌شود. او در حال حاضر در جایگاه دوم جدول گلزنان بوندسلیگا نیز قرار دارد و با توجه به سن و سالی که دارد می‌تواند یکی از فوق ستاره‌های نسل آینده باشد.

کد خبر 483407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.