منچستر به دنبال خرید هافبک اتلتیکو

شیاطین سرخ در نظر دارند تا هافبک جوان اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد تا برای تقویت خط میانی خود، هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرد و برای این انتقال مایل است مبلغ بالایی هم بپردازد.

در حال حاضر باشگاه‌های اروپایی به دنبال پیدا کردن گزینه‌های مناسب برای انجام جا به جایی ها در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو هستند. با وجود تمایلات فراوان از سوی باشگاه‌های متعدد، شرایط اقتصادی ناشی از شیوع گسترده کرونا باعث تصمیم گیری های غیر منتظره‌ای توسط باشگاه‌ها خواهد شد.

باشگاه منچستریونایتد مایل است که برای به خدمت گرفتن مارکوس یورنته، هافبک اتلتیکو مادرید مبلغ ۸۰ میلیون یورو بپردازد. اگرچه در حال حاضر باشگاه اتلتیکو اعلام کرده است که تمایلی به فروش این بازیکن ندارد اما دور از انتظار نیست که به دلیل مشکلات مالی آینده، نظر سران باشگاه اسپانیایی تغییر کند.

بازماندن اتلتیکو هایی از صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در نتیجه دور ماندن از پاداش‌هایی که این باشگاه می‌توانست دریافت کند یکی دیگر از عواملی است که در بلندمدت بدون شک بر تراز مالی پایتخت نشینان تأثیر گذار است و می‌تواند حتی منجر به فروش برخی از بازیکنان مهم تیم بشود.

با وجود همه فرضیه‌هایی که برای خروج یورنته می‌توان در نظر گرفت، این بازیکن نیز تمایلی به ترک مادرید ندارد و به همین خاطر می‌توان احتمال این انتقال را بسیار کم دانست. علی رغم وجود شرایط مالی دشوار برای باشگاه‌های اروپایی، اتلتیکو مادرید تمایلی به فروش ستاره جوان خود ندارد و این بازیکن نیز از حضور در تیم شهر خود رضایت دارد.‌

کد خبر 483404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.