هوای اصفهان تا ۶ درجه سردتر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان تداوم دارد و آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی ابری است و و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و طوفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود و دمای هوای بین ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد داشت.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی ناپایدار طی امروز در استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک محلی و طوفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا روز دوشنبه در اکثر مناطق استان دمای هوا بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد داشت.

وی با اشاره به وزش باد در مناطق شرقی، تصریح کرد: وزش بادهای شدید در نیمه شرقی استان همراه با گرد و خاک محلی و طوفان لحظه‌ای است که باعث اختلال در تردد شهری و جاده‌ای و کاهش کیفیت هوا می‌شود و در نیمه غربی استان بارش رگبارهای پراکنده بهاری دور از انتظار نیست، از فردا در سطح استان جوی نسبتاً پایدار خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۴ تا ۶ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوبین میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 483386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.