برنامه‌های شاد تفریحی شهرداری اصفهان در ایام نوروز

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان از اجرای بازی های آپارتمانی، برنامه "عطر بهار"، تئاتر "سوظن کرونایی" و مهربانو ویژه ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایمنا، نفیسه گلشیرازی درباره اجرای بازی‌های آپارتمانی، اظهار کرد: این طرح از دهه فجر آغاز شد که با توجه به استقبال خوب صورت گرفته، تصمیم به ادامه آن گرفتیم.

وی افزود: طرح بازی‌های آپارتمانی در ایام نوروز اجرا می‌شود که تجهیزات بازی‌های مختلف و میز و صندلی در محل‌های تعیین شده قرار می‌گیرند و مربیان حاضر نحوه اجرای بازی‌ها را آموزش می‌دهند.

گلشیرازی تصریح کرد: این طرح در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شده و ضد عفونی بازی‌ها نیز به طور مرتب انجام می‌شود.

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان ادامه داد: تلاش معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بر این بوده تا این برنامه بیشتر در مناطق کم برخوردار که کودکان، کمتر به بازی‌های فکری و جنبشی دسترسی دارند، اجرا شود.

گلشیرازی با اشاره به اجرای برنامه "عطر بهار" در ایام نوروز، گفت: این برنامه از ۵ تا ۱۰ فروردین به مدت شش روز برگزار خواهد شد که تعدادی از مربیان به همراه بازی‌های مناسب سن کودکان در بیمارستان امام حسین (ع) حضور پیدا می‌کنند تا ساعاتی خوش را برای کودکان بستری در بیمارستان فراهم کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه "بهارانه" اظهار کرد: در این برنامه، ایستگاه‌های بازی فکری، حرکتی و بازی‌های بومی و محلی مختلفی در باشگاه ارامنه چیدمان می‌شود که ویژه شهروندان ارمنی برنامه ریزی شده است. رئیس اداره تفریحی بیان داشت: تئاتر "سوظن کرونایی" نمایشی با موضوع کرونا است که در آن خانواده‌ای کرونا را از دیدگاه طنز به تصویر کشیده‌اند و در ایام نوروز در فضای مجازی پخش خواهد شد.

گلشیرازی ادامه داد: رادیو تفریح "دل خوشی" با اجرای نیما کرمی و استندآپ علی قیومی از جمله برنامه‌های نوروزی است که با محوریت تفریح و برگزاری مسابقات تفریحی بین شهروندان تهیه شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: برنامه "مهربانو" ویژه زندان زنان شامل انواع مسابقات تفریحی از یکم فروردین آغاز شده و تا ١٠ فروردین ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه "برج و باغ" نیز به عنوان یک الگوی تفریح خانواده محور در قالب چند کلیپ تهیه شده که در ایام نوروز در فضای مجازی مورد توجه شهروندان قرار می‌گیرد و بعد از معرفی الگو، در ایام تابستان جهت حضور شهروندان در مسابقه برنامه‌ریزی می‌شود.

کد خبر 483367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.