اجرای طرح کاشی شکسته با موضوع سنندج شهر خلاق موسیقی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای طرح کاشی شکسته بر روی دیوار بلوار پاسداران با موضوعیت سنندج "شهر خلاق موسیقی" به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد.

به گزارش ایمنا، آسوز شعبانی در این باره اظهار کرد: دیوارهای بلوار پاسداران با کاشی شکسته آراسته می‌شود.

وی عنوان کرد: امروزه در معابر شهری قسمت‌هایی مانند دیواره‌های خیابان، زیر پل‌ها و بسیاری دیگر از فضاهای عمومی با استفاده از این تکنیک زیبا شده تا شهروندان احساس خوشایندتری داشته باشند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: افزایش زیبایی بصری در سطح شهر، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان، کاهش آلودگی‌های ناشی از آشفتگی بصری و استفاده از توانمندی‌های گروه‌های هنری در همین راستا از مهم‌ترین اهداف اجرای تکنیک کاشی شکسته در بدنه دیوارهای معابر شهری است.

وی از اجرای طرح کاشی شکسته بر روی دیوار بلوار پاسداران با موضوعیت سنندج "شهر خلاق موسیقی" به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: این پروژه در قالب ۹ فریم اجرا می‌شود که طرح اصلی آن بر اساس المان‌های موسیقی کردی و استفاده از نمادهای فرهنگی و بومی منطقه است.

شعبانی اضافه کرد: تکنیک و متریال این کار بر اساس کاشی معرق و کاشی شکسته و کلاژهایی از متریال‌های مختلف همچون آینه‌کاری و شیشه رنگی است.

کد خبر 483349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.