چادر زدن در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهر قزوین ممنوع است

شهردار قزوین گفت:با توجه به وضعیت کرونایی استان به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌هیچ ‌وجه امکان اسکان در پارک‌ها و بوستان‌ها وجود ندارد و هرگونه چادر زدن در آنها ممنوع است.

به گزارش ایمنا، سیاوش طاهرخانی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه‌های ستاد مقابله با کرونا به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس از هموطنان استدعا داریم شهر قزوین را برای مسافرت در ایام نوروز انتخاب نکنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته در ایام نوروز برنامه‌های شاد و مفرحی در سطح شهر برگزار می‌شد که امسال به دلیل شرایط کرونا و بر اساس مصوبات استانی ستاد کرونا تمام برنامه‌های تجمعی در سطح شهر حذف شده است و در قالب فضای مجازی اجرا می‌شود.

طاهرخانی تاکید کرد: امسال مجموعه مدیریت شهری قزوین، مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را کاملاً رعایت کرد و تنها برنامه استقبال از بهار، عمو نوروز و کاروان سه چرخه‌ای را که به‌صورت ترددی بود و امکان اسکان و تجمع نداشت در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی قزوین و لزوم پرهیز از شرکت در تجمعات، تصریح کرد: ممنوعیت تردد در آرامستان ها در پنجشنبه آخر سال نیز اعمال شد و در حال حاضر کاهش تردد در آرامستان ها در دستور کار قرار دارد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه به رغم هشدارهای مسؤولان بهداشتی و ستاد کرونا امسال شاهد افزایش مسافر در شهر بودیم که جا دارد برای قطع زنجیره انتقال ویروس در مبادی ورودی و خروجی شهر تذکر لازم از طریق پلیس راهور و نیروی انتظامی به مسافران داده شود و از ورود خودروها با پلاک غیربومی جلوگیری به عمل آید.

وی تاکید کرد: اعمال مقررات و محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا در راستای حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش بیماری در جامعه است و از همه شهروندان تقاضا داریم با پایبندی به مقررات تعیین شده همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 483272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.