سقوط ۹۲ اصله درخت در اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: بر اثر وزش باد شدید اخیر در شهر اصفهان ۹۲ اصله درخت سقوط کرده و ۱۹۱ دستک و سرشاخه شکسته است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وزش باد شدید در شهر اصفهان طی دو روز گذشته (چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰) منجر به بروز خسارت و سقوط برخی از درختان در شهر اصفهان شد.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های واصله، تاکنون ۹۲ اصله درخت سقوط کرده و ۱۹۱ دستک و سرشاخه شکسته است، افزود: در خصوص سقوط اجسام و تابلوها و چراغ راهنمایی ۱۴ مورد دچار حادث شده که در این میان به ۱۰ خودرو خسارت مالی وارد شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: خوشبختانه با پیش بینی‌ها و اطلاع رسانی‌های شده، سقوط درختان تلفات جانی نداشته است.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی وضعیت هوا و اعلام اخطارهای قبلی در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه نیز تعداد ۷۰ اخطار، ۴۳ تذکر و ۱۲ مورد جمع‌آوری در خصوص داربست‌های نصب شده و ناایمن و همچنین تعداد ۲۹ اخطار و ۳۷ تذکر در خصوص موارد ناایمن ساختمانی توسط عوامل مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری صادر شده است.

امیری اظهار کرد: حوزه خدمات شهری فارغ از مباحث پاکیزگی و نظافت شهری که اصفهان به آن شهرت یافته است برای هر نوع بحران، حادثه، اتفاقات جوی و… آمادگی کامل داشته و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم به منظور خدمت رسانی را اجرایی کند.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط و طبق پیش بیانیه‌ها در خصوص وزش باد شدید، مجموعه معاونت خدمات شهری از جمله آتش نشانی، عوامل مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات و رؤسای ادارات خدمات شهری مناطق در سطح مناطق ۱۵ گانه حضور داشته تا در صورت هر گونه خسارت و ایجاد مشکل نسبت به ایمن سازی و پاکسازی محیط اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: نظارت بر روند فعالیت‌های مرتبط با خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی اجرایی می‌شود.

کد خبر 483268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.