کشف بیش از ۱۷۴ کیلو تریاک در نائین

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۱۷۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در طرح یک روزه کنترل محورهای مواصلاتی توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد هادی کیان مهر، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در طرح یک روزه کنترل محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی که با هدف شناسایی و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ انجام شد حین نظارت بر خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودروی جک مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی خودروهای مذکور را به طور دقیق مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه ۱۷۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودروها جاساز شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری ۶ قاچاقچی مواد مخدر در طرح مذکور و تحویل آنها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: طرح‌های کنترلی پلیس در مسیرهای فرعی و اصلی به صورت مداوم و با قدرت هرچه تمام تر دنبال می‌شود و اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان از مسیرهای این شهرستان برای عملی کردن نیت‌های شوم خود استفاده کنند.

کد خبر 483227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.