ترس رئالی‌ها از رئیس جدید بارسلونا!

رئیس باشگاه رئال مادرید با کپی برداری از روی دست خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا میخواهد سفید پوشان پایتخت نشین را به موفقیت برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید که بزرگ‌ترین و پرافتخارترین و پرهوادارترین تیم‌های دنیا به شمار می‌روند، همیشه در همه جهات رقابت تنگاتنگی با یکدیگر برای کسب موفقیت داشته‌اند. 

از سال ۲۰۱۲ تا همین اواخر که سندرو راسل و سپس بارتومئو ریاست آبی اناری‌ها را بدست گرفتند آنها به لحاظ مدیریتی شرایط خوبی نداشتند، برخلاف سفیدپوشان مادریدی که پرز بالای سرشان بود و آنها غمی نداشتند.

پس از سال‌ها حالا خوان لاپورتا بر مسند صندلی ریاست کاتالان‌ها تکیه زده و در اولین اقدام "متیو آلمانی" که در باشگاه والنسیا سابقه مدیریتی داشته و یکی چهره‌های جذاب و مهم است را به سِمَت مدیر ورزشی بارسلونا منصوب کرد که این یک اتفاق جالب بود.

حالا آن طرف هم رئال مادرید که از سال ۲۰۱۲ هیچ مدیر ورزشی نداشت و تمامی تصمیم‌های باشگاه توسط پرز و مشاورانش گرفته می‌شد، برای این قسمت که سال‌ها خالی بود و در واقع بدون مدیر ورزشی بوده، برنامه دارد و قرار است پر شود آن هم توسط بهترین گزینه ممکن؛ "لوییز کامپوس"

شاید خیلی‌ها او را نشناسند و بگویند لوییز کامپوس چه کسی است؟ او کاشف امباپه و سازنده نسل طلایی موناکو است. کامپوس یکی از بهترین‌های دنیا در زمینه کشف استعداد به شمار می‌رود و خیلی از باشگاه‌های اروپایی خواهان او بودند.

کامپوس رابطه خیلی نزدیکی با خانواده امباپه دارد و کسی بوده که امباپه را به دنیای فوتبال معرفی کرد. این مدیر موفق در مصاحبه‌ای که دو سال پیش انجام داده، اظهار کرد: "آن روزی را می‌بینم که نشستم در برنابئو و درخشش‌های بی پایان امباپه با پیراهن رئال‌مادرید را تماشا می‌کنم. او قطعاً می‌تواند چندین بار برنده توپ طلا شود."

این در حالی است که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که رئال‌مادرید با لوییز کامپوس در حال مذاکره است و کاملاً اخبار علاقه مادریدی‌ها به او صحت دارد ولی هنوز چیزی رسمی نشده است، اما جایگاه او در باشگاه "مسئول تیم استعدادیابی" خواهد بود.

بدون شک این تصمیم و انتصاب ناگهانی پرز، به دلیل رخدادی است که در طرف مقابل (بارسلونا) توسط لاپورتا انجام شده و او هم برای نباختن قافیه چنین تصمیم مهمی گرفته است چرا که به خوبی با نحوه مدیریت و ارتباطات قوی لاپورتا با بازیکنان بزرگ دنیا و مدیر برنامه آن‌ها آشنا است.

کد خبر 483205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.